Sengeskift

mammaO

Forelsket i forumet
Hvor ofte skifter dere på senga?

Vi gjør det hver fredag. Deliig med reint sengetøy til helga. [:)]

ORIGINAL: Bolla85

Hver andre til tredje uke. Altfor sjeldent syns jeg!

Nå som vi får tørketrommel så blir det en gang i uka. Det var det jeg gjorde hjemme hos mamma og pappa da jeg bodde der, og det er jo SÅ deilig å starte uka med å legge seg nydusja i reint sengetøy søndag kveld!

Samme her...

Annenhver uke.

Her skifter vi en gang i halv året[&:]

Hehe neida, men skifter hver 3-4 uke[:)] noen ganger litt lenger tid[:)][:)] Burde skamme meg, ser at mange av dere er ganske flinke[:)][:)]

På vår skifter jeg ca hver uke og på ungenes etter behov [:)]

Skifter snuppa sine sengklær 1 gang i uka, våres seng blir det 2 hver uke... Vil ha tørketrommel, da skal eg skifte oftere [:)]

Hver andre-tredje uke. Jeg MÅ alltid skifte når mensen er ferdig, uansett når jeg skiftet sist.

Babyensmamma: gjør vel ikke noe om det er skrukkete, retter seg ut når det brettes sammen. Og jo fortere etter at tørkinge er ferdig du tar det ut, jo mindre skrukkete blir det.

Hver 2-3 uke, men når jeg bodde alene var det hver uke.. Snuppa skifter jeg på hver uke, men det er bare dynen og puten, siden hun ikke sover i sin egen seng..

Skifter laken hver uke eller hver andre uke men dyne og pute trekk sjeldnere pga strl, 200.200 og at vi bare har tre sengesett..

Annenhver uke max! Samboer har trumfa gjennom dobbeldyne, og den er det så innmari pesete å skifte på.

skifter annenhver uke..

Vi skifter annenhver uke ca. Noen ganger oftere [:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg skifter på sengene våre og Sander sin hver uke, noe så deilig som å legge seg i rent sengetøy da! [:)]

Og jeg tar ikke sengetøy i tørketrommelen, det blir så innmari skrukkete!

Sateng blir ikke skrukkete[:)] Klarer ikke bruke annet en sateng jeg nå, er jo så mykt å deilig.
Her bytter jeg på senga ca hver 14. dag.

ca hver 2. uker[:)]

ORIGINAL: matvrak

Sånn ca en gang i uka, men kan gå halvannen t to uker også.

samme her

ORIGINAL: eplemos

Annenhver uke.

Back
Topp