Senger!! Hjelp

Bkno6211572

Andre møte med forumet
Vi har akkurat kjøpt ikea fjell seng med sigdal madrasser... Den e utruli fin og god, men den e så høy!!! Noen andre gravide/med små barn som har ei så høy seng? Fordela ulempa? Føle d e dumt ifht til amming, størsta kommer sæ ikke oppi på egenhånd, tungvindt hver ganf man skal ut å inn av senga :( så kjipt når vi har hatt den en dag.. Noen med bedre erfaring? :)

Har ikke erfaring desverre.. Men vil bare si at ikea har fornøydgaranti på senger så det er lov å bytte hvis du angrer:)

Kjipt at vi kjøpte den av noen som hadde hatt den to uker..... Men skal sende se mail å spørre om det går å bare bestille ben til madrassene å bruke d som rammemadrass

Kjipt at vi kjøpte den av noen som hadde hatt den to uker..... Men skal sende se mail å spørre om det går å bare bestille ben til madrassene å bruke d som rammemadrass
Du kan jo be selger om å få kvitteringen så har du garantien:)

Joda! Leste nettop på sidene demmes at d kun er madrasser som byttes.. Her er det selve senga som gjør så madrassene blir for høy! Har sendt ikea mail å spurt om jeg kan kjøpe ben å bruke som vanlig rammeseng :)

Joda! Leste nettop på sidene demmes at d kun er madrasser som byttes.. Her er det selve senga som gjør så madrassene blir for høy! Har sendt ikea mail å spurt om jeg kan kjøpe ben å bruke som vanlig rammeseng :)
Nei da er det verre ja.. Håper de kan brukes som rammeseng:)

IKEA pleier å være ok å bytte hos enn mange andre så hadde ringt og hørt;)

Jeg har kjøpt meg en høy seng der guttungen på 3 nesten ikke kommer seg oppi alene :) har en krakk i beinenden han kan bruke for å komme opp :P

IKEA selger ben til rammemadrass :) da jeg flyttet og fikk lite soverom så måtte jeg ha ben på madrassen, IKEA sine var kjempe bra og ikke altfor høye :)

Ungene lærer kjapt å klatre opp selv om det er litt høyt, i mellomtiden kan man ha en liten krakk ved fotenden. Synes det er deilig med høy seng, da er det enklere å reise meg ;) Ville gitt det en uke eller to med tilvenning hvertfall. :)

Vi skal gi d litt tid! Æ tenke også på amming.. Æ må ta sats opp! Å evt spysyka (nettop hatt det)! Huff! Vi får prøve! Ser for meg å ikke komme opp som høygravid

Back
Topp