Sengeprat...

Nate

Flørter med forumet
Litt intimt spørsmål, men... Hvordan fungerer det i sengehalmen for tida? Har dere sex som vanlig? Er det likt som før du ble gravid? Her er det lite aktivitet. I tillegg synes jeg det er så ømt nedentil etter samleie. Ømt og sårt. Andre som har merket det? Kan det være for at man er tørrere og mer sensitiv der nede?

Det fungere egentlig veldig fint, men er ikke alle stillinger som er like enkle å få til. Nå ser jeg bare mannen min i helgene så det er ekstra godt å få han hjem da ;-) Ikke merket sårhet eller ømhet. Eneste jeg merker er at livmora strammer seg etterpå og blir hard.

var ganske dårlig i 1.tri (selv om formen var ok), i begynnelsen var det for jeg ble litt lei av "må ha sex" på riktig tid i prøvingen. Og i tillegg veldig trøtt!
Nå er det mye bedre, lysten er tilbake på normalen. Er trøtt nå og, men på en litt annen måte :)
Men må finne noen stillinger der jeg ikke ligger helt flatt på ryggen ihvertfall, er ikke så behagelig i lang tid. Syns liksom magen har blitt litt tung og presser ned mot ryggen?
Det er det samme problemet med å ligge på ryggen for å sove for å si det sånn. Men hjelper å få nakke og skuldre litt opp, det gjør jeg når jeg skal ligge på sofaen og se tv etc.

Her er sexlivet så godt som ikke-eksisterende... og det er kun pga. meg! Kan telle på en hånd de gangene vi har hatt siden jeg ble gravid. Føler meg bare så utrolig usexy som gravid, og i tillegg er sexlysten lik null. Hjelper ikke på at man er trøtt, småsliten og har bekkensmerter heller...

Så sånn er det! Men satser på at mannen holder ut, og at lysten kommer tilbake om noen mnd!

her er det visste "tilstander" som gjør at det ikke frister noe særlig... får uvi og greier etterpå også, kroppen min bare suger til seg all dritten den kan få for tiden :/

omtrent som før, men mage og bekkenløsning setter litt begrensinger i forhold til kreativiteten

Var forresten på første jordmor-time i dag og gjett hva - jordmora er også sexolog. Veldig kjekt når man har en del sexrelaterte spørsmål... Fikk svar på alt jeg lurte på :)

Nate skrev:
Var forresten på første jordmor-time i dag og gjett hva - jordmora er også sexolog. Veldig kjekt når man har en del sexrelaterte spørsmål... Fikk svar på alt jeg lurte på :)

Å..Så heldig :-)

Ja det synes jeg også. Hun var veldig fornøyd med at jeg var såpass åpen at jeg turde å spørre om de tingene jeg lurte på - det var visst litt sjeldetn at folk turde å spørre direkte... Jeg benyttet hvertfall anledningen for å si det sånn :)

Jeg har mistet lysten ganske så masse etter jeg ble gravid emoticon
Ikke så mye fordi jeg ikke VIL, men får så sterke kynnere etterpå at det bare blir et mas. Og så synes jeg at det er mye koseligere å ligge på morgenen å kjenne på at lillesnuppa sparker så ivrig og godt i magen emoticon
Stakkars mannen. Er nok ikke lett å bli nedprioritert allerede. Hehe...

Back
Topp