Sengeplass

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Hva tenker dere om sengeplass? Driver å planlegger litt og det gjør vel dere og;) Men skal dere ha sprinkelseng, vogge, kurv eller? Dere som vil ha babyen oppi senga deres, skal dere kjøpe noe som den kan ligge opp i da, sånn ammeseng eller hva det kalles?

Vi skal ha sprinkelseng. Brukte det til storebror og det funka bra :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal kjøpe sprinkelseng som jeg kan regulere bunnen på og ta bort den ene siden på. Så skal den stå inntil dobbelsenga på min side. Siden vi har litt smal seng (150cm) så vil jeg ikke ha babyen i senga mens vi sover, men på denne måten får han likevel ligge i nærheten av oss og puppen :)

Hva vi skal gjøre med dagsoving vet jeg ikke enda. Vi har stua i 2. etasje og soverommet i første, så vil gjerne at han skal sove i stua, men om vi kjøper vugge til å ha i stua eller om han bare sover i vognbagen, det vet jeg ikke ennå.

Jeg skal ha Leander vuggen som henger fra taket :) en krok på soverommet og en i stua, så flytter jeg den med meg om dagen:)

Vi har kjøpt sprinkelseng til å bruke om natten. Vi valgte å kjøpe en liten en, da jeg tidligere har slitt med å få babyene mine til å ville sove i vanlig sprinkelseng.. Virker som de har vært for store. På dagtid blir nok vognbagen mye brukt :)

Skal ha sprinkelseng på soverommet og vugge i stova :-) Har vurdert å kjøpe sånn "seng" til å ha i senga vår siden forrige gang så havna ho i senga vår av og til sjøl om det ikkje var planen, men synes dei er ganske dyre.

Sprinkelseng på soverommet, og vugge i stua har jeg tenkt :)

Sprinkelseng om natten, håper de kan sove sammen den første tiden :) Også skal vi ha lekegrind til dagsoving evnt vognbagene :)

Kommer til å ha sprinkelseng på vårt rom de første månedene. Skal ikke ha noe mer enn det.

Vugge i stua.
Sprinkelseng på vårt rom den første tiden.
Havner vel oppi med oss, akk som storebror. Jeg skal lage sånn babynest

Skal ha sprinkelseng ved siden av min sengeplass. :) Har kjøpt et babynest som vi skal ha i senga om natta, og som vi kan flytte på rundt omkring -til sofaen, senga vår, vognbag'en o.l. Tror det blir veldig greit å kan bruke det i senga vår hvis det blir aktuelt. Da vet man at barnet ligger trygt!
I stua har vi ikke plass til vugge e.l. Har det ganske trangt, så blir enten å bruke vognbag'en i stua, eller bare babynest i sofaen. :)

Skal ha sprinkelseng ved siden av min sengeplass. :) Har kjøpt et babynest som vi skal ha i senga om natta, og som vi kan flytte på rundt omkring -til sofaen, senga vår, vognbag'en o.l. Tror det blir veldig greit å kan bruke det i senga vår hvis det blir aktuelt. Da vet man at barnet ligger trygt!
I stua har vi ikke plass til vugge e.l. Har det ganske trangt, så blir enten å bruke vognbag'en i stua, eller bare babynest i sofaen. :)

Har indisk-hengevugge. Tenkte å lage krok i taket ved senga (har allerede en i stua etter storebror). Flytter over i sprinkelsenga når h*n flytter på eget rom.

Vi skal ha sprinkelseng til å sove i på natten, og ei leandervugge i stua :) Sprinkelsenga vil nok stå på vårt rom til å begynne med, også flytter vi den inn på eget soverom når nattammingen avtar ;) Til de to andre brukte vi sprinkelseng eller vogn ute når de ble såpass store at de fikk fast rutine på sovingen om dagen, det vil vi nok gjøre denne gangen også :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Skal ha en sprinkelseng med himmel på rommet våres. Men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det oppi senga våres enda. Og heller ikke hvordan jeg skal gjøre det med dag soving. Jeg har jo den ene vogna som ikke er så stor som kan stå i stua, eller så har jeg simo dyp baggen. Har ikke no praktisk sofa å legge babyer i:(

Vi har sprinkelseng på soverommet, også ønsker jeg leander vugge i stua :) Krok i taket både i stuen og på soverommet da :) Hvis ikke blir vi kanskje bare å gjøre slik som sist, å bruke barnevogna. Det som er viktig for meg ihvertfall er at jeg enkelt kan ta babyen fra stuen til soverommet feks dersom den har sovna i stua og jeg vil legge meg for kvelden, i den vuggen/ baggen den har sovnet i :) Ett lite tips bare :) Derfor jeg ikke ønsker sånn stor vanlig vugge, som ellers er veldig fine da :)

Her er det sprinkelseng på eget soverom, der barnet skal sove om natten:) så har vi fått låne en vugge som står i stua. Og de første nettene hjemme, skal vi ha en kurv som vi skal ha stående ved senga vår

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sprinkelseng på eget ROM. Vugge i stua om dagen.
Vi skal også innføre eget rom for vår lille. Litt usikker på når, men basert på andres erfaringer er det bedre for både vokse og barn å sove på eget rom :)

Back
Topp