Sengeliggende kvalm!!!

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg trodde ikke symptomer på kvalme kom så tidlig?

Har 2 gutter fra før. Ingen kvalme overhode.

Denne gangen er jeg så dårlig at jeg ikke kan bevege meg ut av sofaen/sengen. Blir forferdelig uvel bare jeg snur på meg.


Æææ!!! Hjelp!

Lager mat jeg tror jeg kan få ned, men orker bare noen biter..
Skrelte meg et eple, og skar det i små terninger, lagde meg en salt og chilli blanding for å få i meg litt salt samtidig som det normalt smaker digg sammen med eplene..
Ikke engang det smakte. Herlighet.. Hjelp meg [emoji33][emoji33]

0c06f9b7993ec44d7e9b9e32f3befd81.jpg
 
Uff, kvalme er forferdelig trasig.. Håper det går over snart så resten av svangerskapet blir fritt for kvalmeplager:) God bedring:)
 
Da er vi to! Jeg er ekstremt kvalm... Jeg orker ikke tanken på å åpne kjøleskapet en gang om dagen. Jeg skulle prøve å lage meg en brødskive i går, men med en gang jeg begynte med det så kom brenningene og jeg måtte løpe på do:( Utrolig slitsomt.... Håper vi føler oss bedre snart[emoji173]️
 
Da er vi to! Jeg er ekstremt kvalm... Jeg orker ikke tanken på å åpne kjøleskapet en gang om dagen. Jeg skulle prøve å lage meg en brødskive i går, men med en gang jeg begynte med det så kom brenningene og jeg måtte løpe på do:( Utrolig slitsomt.... Håper vi føler oss bedre snart[emoji173]️

Ja, akkurat slik har jeg det også. Har noen parfyme eller et eller annet, så er det nesten så jeg må lufte huset med gjennomtrekk! Ser jeg noen spiser, blir jeg forferdelig uvel og kvalm. Huff!

Kvelden går som regel greit. Orker ikke masse mat, men kvalmen gir seg litt, så jeg får spist middag med gubben og ungene [emoji4]
 
Back
Topp