Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg til det som er nevn over vil jeg legge til at ungen vår krasjet alltid hodet inn i sprinkler da hun sov. Diggere med den kanten rundt da![]()
Samme her. Og så blir det ikke så hardt når ham setter seg opp i halvsøvne og tipper bakover inn i sprinklene.Ja, det gjør det lunere og tryggere for babyen i senga, og hindrer at smokken triller utav senga og ned på gulvet.![]()
Hva heter den og hvor er den kjøpt?Vi har kjøpt en helt tynn en som slipper godt igjennom med luft, flere anbefaler ikke de tykke med tanke på krybbedød. Så da gikk vi for en tynn, som også gjør det umulig å klatre påden har heller ikke snorer til festing men borrelås på yttersiden. Den er jo ikke like lun og koselig, men den hindrer at armer og føtter stikker ut her og der
![]()
Hva heter den og hvor er den kjøpt?![]()
TakkSafeDreams heter den, jeg kjøpte min hos lilleprinsen.no , men de har den på jollyroom også til en 100,- ekstra![]()
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...bjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/581592