Den faren er ikke vekke før 2 årPga anbefalinger skal ikke vi ha det, kan vurderes for pynten sin skyld når krybbedødfaren er borte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den faren er ikke vekke før 2 årPga anbefalinger skal ikke vi ha det, kan vurderes for pynten sin skyld når krybbedødfaren er borte.
Den faren er ikke vekke før 2 år
Jeg vet det tar tid ja, tviler på at vi ender opp med å kjøpe det. Tipper vi får det i gave av noen uten peiling...Den faren er ikke vekke før 2 år
Ja altså faren er minimal fra 2 til 12år. [emoji4] heldigvis ultraskjeldent. Rundt 4 mnd er den "farligste" tiden pga søvnapne. I USA har dei gjort mye mer forskning på feltet, og det har vist seg at søvnapne hos spebarn er den største grunnen til krybbedød.Har hørt det er 6år? Hm.
Vi kommer til å ha, men den kommer kun til å stikke opp ca 5cm over madrassendet er for at ikke alle smokkene skal falle ut av sengen hele tiden [emoji23]
Vi vet jo bedre nå en for 8 år siden. Jeg hadde også sengekant. Egentlig ikke så farlig om man bruker den riktig og sikrer den godt. Men det er ikke nødvendig å ha en slik kant hellerJeg fikk høre at det ikke er anbefalt med sengekant i sprinkelseng og vugge... for 8 år siden var det ingen som snakket om at det var farlig så jeg brukte det den gang og har liksom sett for meg å kjøpe det nå også... [emoji85]
Skal dere ha sengekant i sprinkelsenger eller vugga?