Sengekant

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Har dere det, ev. Hvilken? Vi har hatt den til IKEA, og jeg ser jo hvordan den kan bli en kvelningsfelle nå som han beveger seg så mye i senga, da den er veldig løs og det nærmest er umulig å få strammet den sikkelig, så nå er vi på utkikk etter ny, noen som har den fra babydan? Har bare sett den på nettet og lurer litt på hvordan den er :)
 
Har dere det, ev. Hvilken? Vi har hatt den til IKEA, og jeg ser jo hvordan den kan bli en kvelningsfelle nå som han beveger seg så mye i senga, da den er veldig løs og det nærmest er umulig å få strammet den sikkelig, så nå er vi på utkikk etter ny, noen som har den fra babydan? Har bare sett den på nettet og lurer litt på hvordan den er :)
Sniker litt

Vi har en tykk en som står av seg selv fra babydan. Anbefales herfra iallefall:) vi har en knøer og ruller, så de tynne hadde hun nok slått hodet mot sprinklene. Så er veldig fornøyd med den tykke. Hun er 11 mnd og brukt den hele veien :)
 
Vi har og en som står av seg selv. Har brettet den sånn at den ene langsiden er åpen. Da ser jeg ham tydelig fra vår seng, pluss at luftinga nedi der blir god. :)
 
Har Leanderseng, med tilhørende kant.
Er sånn som står av seg selv, men også festes i sengebunnen og noen av sprinklene med borrelås
 
Vi har en fra babydan som står av seg selv. Den blir sikkert god å ha når hun begynner å bruke senga :p enda bruker hun den som lekegrind når jeg har ærend å gjøre på soverommet :p
 
Har dere det, ev. Hvilken? Vi har hatt den til IKEA, og jeg ser jo hvordan den kan bli en kvelningsfelle nå som han beveger seg så mye i senga, da den er veldig løs og det nærmest er umulig å få strammet den sikkelig, så nå er vi på utkikk etter ny, noen som har den fra babydan? Har bare sett den på nettet og lurer litt på hvordan den er :)
Vi har den babydan og er super fornøyd :)
 
Back
Topp