¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
Bare barn heter butikkenHvor kjøpte hun den?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare barn heter butikkenHvor kjøpte hun den?)
O, jeg har ikke hørt om den butikken, kanskje en liten privat butikkBare barn heter butikken![]()
Aha, takk skal du ha for så mye informasjon!Fant den på barnas hus også, går an å bestille den på nettVis vedlegget 149291
Bare hyggelig detAha, takk skal du ha for så mye informasjon!![]()
Helt enig i at man må finne ut av hva passer best for seg og babyen, det med håndduk er kjempe smartDe første månedene er jo babyen så rolig at faren for å klare å vikle seg inn i kanten er liten. Men jeg tør nesten aldri si noe om sånt som dette fordi man vet aldri om råd man gir er gode eller dårlige. Ting kan skje!
Jeg brukte sengekant som jeg festet før jeg la ned i madrasser. På den måten ble den ikke så veldig høy, også lå den i klem mellom sprinklene og madrassen. Snorene kuttet jeg av til minimum av der jeg trengte for å feste godt.
Et annet tips er å ikke ha kant, men rulle en liten håndduk og legge under lakenet på hver side. Blir en liten oppbygning rundt babyen. Litt mindre enn på babynestet.
Så er det vel egentlig bare å kjenne på sin egen magefølelse. Man må ko gjøre det som ikke tar nattesøvnen fra en. Som førstegangsfødende husker jeg mange råd, og at det var vanskelig å ta avgjørelser av og til. Men man må rett og slett finne ut litt selv hva som fungerer for seg og sin baby. Så lett og vanskelig er det.