Sengekant

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Hvor har dere kjøpt det?
Jeg er så nøye på det, for sist opplevde jeg at den var så myk at den ikke holdt seg oppe, den bare "falt sammen" der den ikke hadde fester. Så den kasta jeg. Nå har jeg lett rundt omkring, men finner bare sengekant i samme type, sånne myke som risikerer å falle sammen :p vurderer faktisk ebay-men det er jo også en risiko-kan jo være at de også er for myke...

Sebra har mange tykke og fine.. Vurderer også en fra de denne gang.. Hadde myk IKEA sist

Jeg har hørt om mange slike erfaringer, og derfor tenkte jeg å sy min egen;)

Jeg kjøpte på kid sist, og hadde aldri noe problem med den :) det er riktignok fem år siden. Men de har sikkert noe ala samme evt ;)

Takk for gode tips :) ser ut som man må legge litt ekstra penger i den. Blir nok en tur innom jollyroom eller flust. Blir enten sebra, babydan eller NG baby, de så veldig gode ut :)

Mener vi kjøpte på kid eller princess sist. Den holdt seg ihverfall oppe og kostet jo ingenting i forhold til mange andre så håper jeg finner slik nå også. Første tiden sover hun i vugge på rommet eller i dagseng i stuen så da er ikke sengekant nødvendig, satser på å bruke babynest en stund også :)

Vår datt også ned sist gang. Denne gangen har vi kjøpt denne
ImageUploadedByBV Forum1446826653.804956.jpg
Og så har jeg sydd et trekk til å ha utenpå. Syns den ble kjedelig som hvit..så litt ut som en skummadrass.. :P

Sydde et sett med skummadrass. Sydde trekket i passende farger.

Ender opp med den tykkeste jeg finner, etter å ha hatt en sånn firslete sak til storebror med knyting og det hele :P nå blir det en som står av seg selv! Mange fine alternativer over!:-)

Skulle kjøpe en tykk en forrige gang, men fikk aldri sullet meg til det. Nå må jeg jo ha ny uansett siden mini er 1 år og fremdeles trenger sin.

Skal ha en tykk en, den tynne faller sammen og er drit.

Vi har ikke sengekant i det hele tatt. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det nå heller.

Takk for gode tips :) ser ut som man må legge litt ekstra penger i den. Blir nok en tur innom jollyroom eller flust. Blir enten sebra, babydan eller NG baby, de så veldig gode ut :)
Du som har satt deg litt mer inn i dette enn meg (tror jeg); de fra babydan - er alle de tykke nok til at de ikke faller ned, eller er det kun den modellen som heter "tarok" ? :)

Vi hadde en fra Kid sistgang, og den datt ikke ned :-)

Back
Topp