derma Elsker forumet Augustlykke 2015 19 Mar 2015 #1 Er det noen som kan anbefale en bra sengekant til sprinkelseng? Jeg hadde en fra Princess sist, men den var så løs og pløsete og falt så fort sammen. Noen som vet om en stivere sengekant? Gjerne som er trygg tekstil og som tåler å bli vasket.
Er det noen som kan anbefale en bra sengekant til sprinkelseng? Jeg hadde en fra Princess sist, men den var så løs og pløsete og falt så fort sammen. Noen som vet om en stivere sengekant? Gjerne som er trygg tekstil og som tåler å bli vasket.
Oops number 5 Elsker forumet Augustlykke 2015 Julegavene 2019 20 Mar 2015 #3 Jeg kjøpte en på tiny som er sånn stiv som står helt selv og uten snøring i Får også kjøpt på barndoms og babyshop
Jeg kjøpte en på tiny som er sånn stiv som står helt selv og uten snøring i Får også kjøpt på barndoms og babyshop
derma Elsker forumet Augustlykke 2015 21 Mar 2015 #4 Var innom Barnas Hus og kjøpte en fra Turiform, den virket stiv og fin.
Miesol Betatt av forumet 22 Mar 2015 #5 Vi har en hvit med litt smått mønster/broderier i fra Barnas hus. Vet ikke merke dessverre. Men den er iallefall stiv og fin
Vi har en hvit med litt smått mønster/broderier i fra Barnas hus. Vet ikke merke dessverre. Men den er iallefall stiv og fin