Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leste for en liten stund siden at de sengekantene med knyting (les lang tråd) var farlige fordi babyen kunne vikle tråden rundt halsen, altså kvele seg selv... Vi har en tynn sengekant med liten tråd, har fungert på begge her fra før og bruker nok den igjen..Dette er noe jeg ikke har kjøpt enda.. erfaringer? Hva er best? Disse som er 4-5 cm tykke og skal stå av seg selv, eller de som du knyter fast? Kom gjerne med linker fra nettbutikker
Tråder kan du vel lett sy på ;-)Vi har en fra forrige. Dessverre har mange tråder røket... Fryktelig irriterende. Heldigvis er de ikke lange nok til kvelning. Spørs om vi kanskje kjøper en ny.
Synes det er dyrt jeg.. for no tøy liksom.. vurderer å sy selv begynner uanz med babynest, og så ser jeg behov etterhvert tror jeg..Vi hadde en med knytting til storebror, men han klarte jo lett å rive den ned når han ble noen måneder, så vi lurer på om vi skal kjøpe en tykkere som står av seg selv nå faktisk.
Den med knyting var uansett så tynn jeg følte ikke den ga noe god beskyttelse. Det er også lunere med en tykkere. Men også en god del dyrere!
Tråder kan du vel lett sy på ;-)
Hehe.. skjønner.. spørs jo hvor mye du har lyst på ny også ;-)Jo, men det er et spørsmål om å gidde hver gang en tråd ryker. Jeg kan jo gjøre et forsøk såklart.
Ja det er veldig dyrt! Men ville gjort som du tenker, bare ser an behovet. Ender fort opp å kjøpe noe som aldri blir brukt om man kjøper alt av utstyr før babyen kommerSynes det er dyrt jeg.. for no tøy liksom.. vurderer å sy selv begynner uanz med babynest, og så ser jeg behov etterhvert tror jeg..
Ja, lett å bli dratt med i shoppingånden!Ja det er veldig dyrt! Men ville gjort som du tenker, bare ser an behovet. Ender fort opp å kjøpe noe som aldri blir brukt om man kjøper alt av utstyr før babyen kommer
Vi bruker ikke grindseng første månedene uansett.
Er vel for de tingene du nevnte her ja.. men er jo ikke et must.. de hadde ikke sånt da jeg var baby i alle fall ;-)Hva er egentlig grunnen til sengekant? Er det for å gjøre det lunere, beskytte mot sprinklene eller noe annet? Har ikke dratt meg til å kjøpe det enda, men bør kanskje.