Sengekant

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
På jakt etter en sengekant som det ikke er mange snorer som må knyttes fast til senga. Har ei eldre sprinkelseng så er feks ikke sprinkler på kortsiden av senga.... Har arvet en av min søster men den er litt "løs" i formen og når en ikke får festet alle snorene så synes jeg den blir litt for slapp rundt senga.... Liker heller ikke at det blir løse snorer hengende....

Noen som har erfaring med feks denne:

http://www.jollyroom.no/produkter/ratt-start-sengekant-standard-rosa

Ikke alltid like lett å finne ut hvor stive di forskjellige sengekantene er når en søker på nettet og hvor mange snorer som evt må festes.....

Du får jo tak i sånne som er 4cm tykke, de står av seg selv og har ikke snorer :) De koster litt da..

Dårlig med søvn i natt så kom på å tenke på om jeg skal prøve å sy en sengekant selv?? :-)

Alle de tjukke er dyre dessverre. Må ha tjukk hvis du ikke skal ha snorer. Alternativet er å kjøpe brukt eller ønske seg til jul.
Hvis du får barn i november kommer du sikkert til ha babyen din i senga fram til jul uansett:)

Alle de tjukke er dyre dessverre. Må ha tjukk hvis du ikke skal ha snorer. Alternativet er å kjøpe brukt eller ønske seg til jul.
Hvis du får barn i november kommer du sikkert til ha babyen din i senga fram til jul uansett:)

Har kurv vi skal bruke første tida :-)

Tror det blir å lage selv :-)

Back
Topp