Sengekant

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvor har dere vært å kjøpt sengekant pynt til deres grindseng. Har sett mange steder at de har, men enten bare i helt hvit, rosa eller blå. Eg vil gjerne ha sengekant pynt med motiv på. Kansje av en bamse eller noe sånt, men har ikkje funnet. Så lurer på om noen her inne vet kor eg kan for kjøpt det.

Babydan har en fin tror jeg... Hvertfall på Barnas hus, babyshop osv. De på Ikea synes jeg er slappe og dårlige og bare faller sammen, de andre er litt dyrere men holder seg i alle fall stående :)

Pris e eg ikkje så alt for nøye på. Vil bare ha noe som ikkje e så kjedelig

Vi har fra Kid. Men BabyDan har mange fine :) evt ebay har en del ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Hvor finner eg babydan butikker ??

Sent from my iPhone using BV Forum

selger babydan på babyshop på oasen

Det er et merke som flere av barne butikkene selger! :) og evt søk dem opp på nett ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jollyroom har masse du kan velge i! :) selv har jeg kjøpt på IKEA.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kid her også :)

Til vugge har jeg kjøpt på Jollyroom. Men den krympa i vask..

Kjøpte en beige med dyr på, på babyshop. Trur de selger den på barnashus også mener jeg. Men jeg syns alle sengekantene er så tynne, jeg vil ha en tykk en.

Sent from my iPad using BV Forum

Vil gjerne ha en tykk en å ja.. Men de eg har funnet rundt om e så kjedelige. Hel farget e lixom ikkje noe gøy å ligge å se på

Kjøpte en beige med dyr på, på babyshop. Trur de selger den på barnashus også mener jeg. Men jeg syns alle sengekantene er så tynne, jeg vil ha en tykk en.

Sent from my iPad using BV Forum

BabyDan har en sengekant som heter Lux. Den er 4cm tjukk. Uten knytting. Fåes i forskjellige farger og mønster. Feks mønsteret de kaller tarok.

Edit: Vet at babyshop har den, men også diverse nettbutikker.

Kjøpte tykk sengekant på mimmis.no. Men synes ikke den var noe særlig...

Back
Topp