Sengekant

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som har en god å anbefale? Hadde en fra sparkjøp sist men var så myk og krølla seg nedover hele tiden... Vil ha en stivere, men ikke (lurer på om det er sebra sin) den ser megasvær og stein hard ut... Har barnashus noen gode? Erfaringer?

Jeg hadde fra barnas hus sist. Fornøyd med den :) denne gang ønsker jeg meg en litt tykkere :) husker ikke hva di het men ei veninne av meg hadde denne :) hun var kjempe fornøyd ;)

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Jeg hadde en fra kid sist, var kjempefornøyd med den :)
Den var høy, og ordentlig stiv.

Kasta den såklart sist, da mini hadde en skikkelig runde med omgangssyke, og både bæsja og kasta opp i senga samtidig.. :/

Jeg har fra babyshop, veldig fornøyd :-) Myk, men samtidig stiv nok til å holde seg på plass!

Må ha ny.. Hadde en til nr.1 og en ny til nr.2... Båndene har en tendens til å bli ødelagt. Virker som de bare holder til ett barn. Eller så er der barna mine som er for urolige.. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi hadde en fra ikea sist. Den var heilt grei. Ikkje så høg kanskje, men var ingen problem.

Jeg tenkte å få min mor til å sy en. Hun har fått helt dilla på å sy barneklær og quilte tepper og sånn. Håper det lar seg gjøre og at den blir minst like god som de som kan kjøpes. :) Noen som har erfaring med hjemmelagde sengekanter...?

Vi har en "vanlig" en fra jollyroom, men lillemor ligger helt oppi kanten samt at hun knyter opp festene, så ønsker oss en tykk fra sebra, men de koster litt! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Baby dan har også en som er 4 cm tykk :) det er det sebra sine er. De som står av seg selv uten knyting

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en fra BabyDan som storebror brukte. Den er 3 cm tykk. Var veldig fornøyd med den og tenker å bruke den denne gangen også....... :-)

Jeg hadde en fra kid sist, var kjempefornøyd med den :)
Den var høy, og ordentlig stiv.

Kasta den såklart sist, da mini hadde en skikkelig runde med omgangssyke, og både bæsja og kasta opp i senga samtidig.. :/
Jeg og hadde den, eller har. Storebror bruker den fremdeles. Bruker den videre til lillebror

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Noen som har lagd selv? Vurderer å lage selv om jeg finner et fint stoff på stoff og stil :)

Back
Topp