Sengekant til sprinkelseng

Boblefrua

Forumet er livet
Hvilken har dere (gjerne med link), og holder den seg på plass?

Kastet nettopp vår nå, som jeg var så innmari lei:p

Har handlet og sydd selv fra stoff og stil.veldig enkelt om du har symaskin.viss ikke hadde jeg gått for en slik som står av seg selv.du kan sjekke ut mynte på fb.de lager veldig fine sengekanter

Har en fra IKEA. Er for tynn og kort i alle fall. Retter på den hele tiden. Ligger aldri på plass ;)

Har en fra IKEA. Er for tynn og kort i alle fall. Retter på den hele tiden. Ligger aldri på plass ;)
Min var kort og tykk, men lå aldri på plass. Og så betalte jeg 1200 kr (!) . Nå er den der den hører hjemme, i søpla:sour:

Den var fin! Sjekker ut! Sønnen min på to har ei sånn fille vi må rette på så aldri mer!:P

Uff så dyrt det har blitt altså! Nesten 1000 kroner for en ordentlig kant! Grøss! Men den var fin :rolleyes:

Vi har Camcam (sprell har de). Fine suse farger.

Ellers synes jeg Kongens sløyd er fine.
ImageUploadedByBV Forum1440617375.623836.jpg

Vi kjøpte en hvit som er 4 cm tykk og som kan knytes. Den kjøpte vi på babyshop. Koster litt, men jeg tror den er mer vedt enn de tynne som henger og slenger.. Det fulgte med en tynn med senga vi kjøpte, den har jeg bare pakket bort. Har også arvet en, men den dekker bare litt av spinkelsenga. Så den er også pakket bort.

Jeg har også sydd med skum som fyll, så de holder seg godt på plass.
x2ph8x.jpg

Back
Topp