Sengekant/sprinkelbeskytter

nokkers

Glad i forumet
Julibarna2014
Noen som kan anbefale en god sengekant/sprinkelbeskytter? Den vi har hatt til førstemann er e.l.e.n.d.i.g. (fra Ikea..) Blitt helt myk og holder seg ikke oppe i det hele tatt... Vil ha en med litt kvalitet, som holder seg oppe litt lenger enn noen måneder, samtidig som den er lun og fin :D

Vi er veldig fornøyd med den vi har hatt til storesøster (som lillebror skal ta over nå), den mener jeg vi kjøpte på Kid. De er tykkere enn ikea sine, fine og nøytrale.

Jeg har å prøvd de fra Ikea, og syns ikke de er noe beskyttelse.. Kjøpte en på BarnasHus, den var høyere og tykkere... Fornøyd med den..

Hadde fra kid sist. Den holdt seg oppe i 2,5 år ;-) kjøpt en fra babydan nå, synes den virker solid!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte på barnashus, byttet kjapt ut den fra IKEA!
Har en fra KID liggende på vent til lillesøster, den virker også å være av god kvalitet :)

Vi kjøpte noen tykke fra baby Dan (på babycare), det virker som de er veldig gode! Står av seg selv oppi senga, så man slipper å knytte osv - og de er fine å se på :) Om de endrer seg i bruk gjenstår å se ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Takk alle sammen! Da får jeg kikke på kid og barnas hus i første omgang:) ellers blir det nettshopping!

Har haft en fra IKEA. De bytte me fort ut. Denna har eg sett på kid till jenta me. Ska ut å køpa den imon.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    27,4 KB · Visninger: 23
Vi har bestilt Babytrold lux giraff på mimmis, og matchende stellematte. Fantastisk søt :)

Back
Topp