Sengekant - hvor og hvilken

mamma85

Glad i forumet
Mangler sengekant til grindsengen. Har enda ikke funnet noen som jeg er fornøyd med å vil høre med dere. Evt. om dere også har testet de ut og at de holder seg faktisk oppe og ikke detter ned.

Hvilket har dere kjøpt og hvor? Om dere har bilder legg gjerne ut så kan jeg herme litt om det er en fin en [8D]

Vi fikk en til Kristian av hans tante. Med Ole Brum på... Veldig søt:)
Må knyte den godt fast, men da henger den på plass. Helt til Kristian selv fant ut at han kunne dra den opp, og slippe smokken i gulvet...
Men aner ikke hvor hun har kjøpt den:)
Finnes vel egentlig nesten overalt...
Jysk, Kid, Ikea, Princess...

Er sikkert mange sengekanter å velge mellom men problemet med de er at de detter så lett av.. men kanskje de fleste er slik [8|] 

Men tar i mot tips videre om hva dere andre har handlet inn til deres små..

Jeg kjøpte på sparkjøp. Ville ha en helt hvit med blonder[:D]
Har ikke åpnet den enda så vet ikke om den er i god kvalitet!

Vi har brukt en jeg kjøpte på Kid, lyseblå med små hvite prikker på. Den gikk rundt hele senga og festes med snøringer.
Den har vært helt grei å bruke, men vi opplevde at flere av snøringene røk av når lillegutt dro i kanten eller sov veldig urolig.
Nå har jeg fått hjem en sengekant som dekker ca halve senga, den er mye mer polstret, hvit med blondekant øverst og et lyseblått silkebånd gjennom hele. kjempefin!! men har ikke tatt den i bruk enda da jeg skal ha den i sprinkelsenga til baby. aner faktisk ikke hvor den er kjøpt fordi det er en sengekant som broren min hadde da han var baby :)

nå har jeg fått tatt bilde av den også [:)] gleder meg til å få senga på plass og klar!

Jeg skal kjøpe sengekant fra Barnas Hus. 249 kr og knytting mange steder. Mange fine;)
Den vi hadde forrige gang var det liten hjelp i. Den bare hang som en slapp etellerannet;)

Back
Topp