Sengekant - anbefaling?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Kjøpte en dyr sengekant til nr2, men på den røk trådene av en etter en. Den var også myk og sank sammen, var et mareritt å skifte laken på madrassen. Kunne gjerne tenkt meg en stivere type til babyen, noen som kan anbefale noen?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har to fra KID, veldig fornøyd med de.. Bytter en gang i uken, slik som med sengetøyet..
De er ikke så stiv, men holder oppe :)
 
Fikk noen til å sy, også er det 2 cm tykk skumgummi. så har trekk til den som taes av. Super!!
 
Vi har lux utgaven fra Babytrold. Kjempefin!
 
Har fra kid, synes de holder seg godt :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Har den fra Princess til 299,-
Helt kurant :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har den tjukke til babydan som står av seg sjøl :) kjempefornøyd! Ska nok ha en sånn en til lillebror og :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hadde bare en til forrige som jeg vaska med (u)jevne mellomrom, men jeg likte egentlig aldri helt den for den var ganske myk... kanskje jeg må se om jeg finner en som er stivere da.. ser det anbefales av fler her :)

Noen som vet hvordan ikea sin er?
 
Har aldri vasket sengekanten jeg. Den blir jo ikke møkkete akkurat, hun er ikke bortpå den.
Har en fra kid, fornøyd med den:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har aldri vasket sengekanten jeg. Den blir jo ikke møkkete akkurat, hun er ikke bortpå den.
Har en fra kid, fornøyd med den:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg vasker fordi jeg har støvallergi! Må ha minst mulig støv på rommet hvis ikke blir jeg syk :(
 
Back
Topp