Sengehimmel

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Nå begynner rommet til jenta å komme på plass her!! Så fornøyd og så kjekt:) Eneste som mangler er omtrent sengehimmelen til sprinkelsengen. Noen som har tips om en hvit sengehimmel, eventuelt med noe rosa på? Hun skal jo sove på vårt rom, bare så det er sagt:)

Vi skal kjøpe to hvite gardiner av typen VIVAN på ikea, sy de sammen, og dekorere med blåe sløyfer osv :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har kjøpt et nyyyydelig sengesett fra Babydan som heter broderie anglaise. Jeg så de hadde sengehimmel i settet også :)

Jeg har en gammel en.. Vi fikk arvet en. Skulle egentlig hatt ny. Hvor får man kjøpt sånn "stativ"? Har Kid eller Prinsess noe sånt??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har en gammel en.. Vi fikk arvet en. Skulle egentlig hatt ny. Hvor får man kjøpt sånn "stativ"? Har Kid eller Prinsess noe sånt??

De har på alle babybutikker vet jeg, ikke på interiørbutikker. Vi bestilte på nett, mye billigere! :)

Sent from my iPad using BV Forum

De hadde ikke på Kid her i alle fall. Synes det er veldig dårlig utvalg av sengehimmel på butikker, til og med de som har springelseng. Kjøpte stativ på Barnas Hus:)

De hadde ikke på Kid her i alle fall. Synes det er veldig dårlig utvalg av sengehimmel på butikker, til og med de som har springelseng. Kjøpte stativ på Barnas Hus:)
Tror vi får bruke den vi har.. selv om den er gammel..
Får henge på litt pynt, så blir den god som ny. ;)
Har bare brukt den de første mnd med mine to, for når de ble større og klarte rulle rundt så røska de bare tak i den..
Gutter altså! :P ;)

Tror vi får bruke den vi har.. selv om den er gammel..
Får henge på litt pynt, så blir den god som ny. ;)
Har bare brukt den de første mnd med mine to, for når de ble større og klarte rulle rundt så røska de bare tak i den..
Gutter altså! :p ;)

Hehe. Den kan jo umulig være utslitt i alle fall:) Ruska de til han bare noen måneder gamle?:p

Hehe. Den kan jo umulig være utslitt i alle fall:) Ruska de til han bare noen måneder gamle?:p
Mine to gutter var av den urolige sorten. Iallefall minstemann. Han fant på mye tull i fra han var bitteliten. Røska ned sengehimmelen og rev av sengekantbeskyttelsen. :P Husker ikke hvor gammel han var da, men 5 mnd kanskje. :D
Håper veslemor er litt mere rolig. ;)

Mine to gutter var av den urolige sorten. Iallefall minstemann. Han fant på mye tull i fra han var bitteliten. Røska ned sengehimmelen og rev av sengekantbeskyttelsen. :p Husker ikke hvor gammel han var da, men 5 mnd kanskje. :D
Håper veslemor er litt mere rolig. ;)

Hehe:) Om bevegelsesmønsteret er likt når de kommer ut, da tror jeg jenta her er mer av sorten guttene dine er:p Her er det turbotempo og magen beveger seg i alle kanter:D Blir spennende å se!

Hehe:) Om bevegelsesmønsteret er likt når de kommer ut, da tror jeg jenta her er mer av sorten guttene dine er:p Her er det turbotempo og magen beveger seg i alle kanter:D Blir spennende å se!
Turbotempo her også. Voldsomt urolig.. Så kan nok hende jeg får tre like.. Huttetu! :P

Back
Topp