Sengehimmel

Lykke!:)

Andre møte med forumet
Lurer på om noen vet hvor man kjøper sengehimmel?

Jeg kunne tenke meg en som lignet denne:

Prøv også:

http://www.kidsparadise.no/

Der har de i alle fall de helt enkle, fine hvite :-D Ikke så altfor ille pris på stang og himmel heller :-)

Barnas hus,Bare Barn,Babyshop..

nettop kjøpt en slik på barnas hus (masse blonder på ) helt nydelig til vesla :) :)

jeg fant maange på ebay og de var flotte og billige ;)

Jeg har en sengehimmel i hvit med broderte kroner på - veldig søt. Tror jeg kjøpte den på Kid eller Princess for noe år siden.

Nisa skrev:
Jeg har en sengehimmel i hvit med broderte kroner på - veldig søt. Tror jeg kjøpte den på Kid eller Princess for noe år siden.

Den har jeg også, princess 09 ;) Så de hadde en med bamser på der nå, var søt den og.. Ville sjekket om du likte princess eller kid sine før du handlet på de dyrere babybutikkene. Prisforskjellen er stor!

Vi har en som ligner veldig på den på bildet, som vi kjøpte brukt på finn.no da jenta vår ble født for noen år siden. Det er en veldig fin himmel, som nok var dyr i innkjøp, men jeg er kjempemisfornøyd med stanga. Vi skulle feste stanga/sengehimmelen til en seng vi hadde arvet, men pga at det ikke var sprinkelseng, var det helt umulig å få festet stanga godt. Vi prøvde å lage en provisorisk løsning med tråd og bånd og tape, men hele greia føltes veldig vaklevoren. Så jeg lurer på om vi bare dropper hele greia denne gangen... Tenker nemlig å bruke samme senga til babyen som kommer nå.

De er nydelig men støvsamlere synes jeg. Her i huset har vi både astma og støvmidd allergier så minst mulig slikt ;-)

Back
Topp