Sengehimmel

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg har lyst å lage sengehimmel over sengen vår, men sliter litt med hvordan jeg skal få hengt den opp. Hvordan har du hengt opp din? Er det noen måte jeg kan få en stand ut fra veggen så jeg henger det innpå? (hvis noen skjønner...) Altså bare en stang rett ut fra veggen der jeg trer inn stoffet? Hvor får man eventuelt tak i noe sånt noe?

Jeg harr ikke sengehimmel så jeg vet ikke.

På denne bloggen http://villacreme.blogspot.com/2010/11/tips-til-billig-og-enkel-himmelseng.html
er det en oppskrift på en sengehimmel så kasnkje du kan gjøre det sånn?[&:][:)]

http://www.jotex.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42621&productId=199947&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

For en del år tilbake hadde jeg en slik sengehimmel[:D] Kunne tenkt meg den igjen[&o] Bare hatt hvite fester i steden..Siden vi nå har alt hvitt på soverommet!

ORIGINAL: jabbadabbaduuu!

For en del år tilbake hadde jeg en slik sengehimmel[:D] Kunne tenkt meg den igjen[&o] Bare hatt hvite fester i steden..Siden vi nå har alt hvitt på soverommet!

Det er noe sånt jeg vil ha! Hvordan har du festet det til veggen?

ORIGINAL: mummy4ever

Slike fester som er skudd fast i veggen.. De stengene passet ihvertfall inni hullet i de[8D] Sikkert kjøpt på jernvarehandel eller noe.. Må nesten ta med stengene og finne noen som passer[&:]

ORIGINAL: mummy4ever

Slike fester som er skudd fast i veggen.. De stengene passet ihvertfall inni hullet i de[8D] Sikkert kjøpt på jernvarehandel eller noe.. Må nesten ta med stengene og finne noen som passer[&:]

når jeg kikker etter og tenker,så var det kanskje jernstenger som ble brukt og, at de kanskje hørte sammen med festene[8|] Bare kjøpt egne slike på enden..("pynten" liksom)

Back
Topp