Sengehimmel til grindseng?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Er det noe man bruker til gutter? Jeg synes det er så nydelig:) Men jeg finner jo bare sånn prinsesse ting. Men det er kanskje ikke vanlig til gutter? Noen som vet om noen fine?

Er mange som bruker hvite til gutter med blå kant :) Vet ikke hvor man får kjøpt det siden vi har hjemmelaga. 
Du kan kanskje se på Siljes i Fredrikstad? De har alt mulig rart :p

Ja, tenkte å ta en titt der og på babyshopen. Men finner så masse nydelige i rosa, jeg vill ha en som er nøytral:) Takk for tips:)

De var fine:) Ta enn titt på IKEA også da, da blir jo min kjære ekstra glad. Hihi:)

søteste skrev:
De var fine:) Ta enn titt på IKEA også da, da blir jo min kjære ekstra glad. Hihi:)

de er jo iallefall så billige at om man ikke liker de allikevel etter en stund, så var det ikke waste of money.. og de kan jo brukes til andre ting senere - over andre senger :) En sengehimmel tradisjonell, er jo ganske baby-ish.. og dyrt...

Dollface skrev:

søteste skrev:

de er jo iallefall så billige at om man ikke liker de allikevel etter en stund, så var det ikke waste of money.. og de kan jo brukes til andre ting senere - over andre senger :) En sengehimmel tradisjonell, er jo ganske baby-ish.. og dyrt...

Ja, den var kjempe billig!! Jeg hadde ikke dette til førstemann, men lurer litt på om jeg vill ha det nå. Er det så billig, så kan man jo bytte den underveis om man blir lei også:)

Vi har hatt hvit sengehimmel med hvite broderte kroner på til våre gutter.

Fra princess, tror vi betalte  179kr for de.

syddihodet skrev:
Vi har hatt hvit sengehimmel med hvite broderte kroner på til våre gutter.

Fra princess, tror vi betalte  179kr for de.

Skrive en melding til svigermor da, høre om de har senghimmel der nå:) Takk for tips:)

Har en helt hvit en som er burkt til begge mine, kommer til å bruke den på nestemann og =)

*Nyperose* skrev:
Har en helt hvit en som er burkt til begge mine, kommer til å bruke den på nestemann og =)

Samme her. Kjøpt på barnas hus, brukte den de første månedene til begge. :)

Back
Topp