Senge himmel?

Liquid84

Elsker forumet
Har dere sengehimmel eller ikke?

Jeg har ikke kjøpt og lurer litt på hva som er positivt og eventuelt negativt med å ha det...

vi har [:)] den fullte me i pakkepris på senga [:D][:D] koffor skulle de vere nåke negativt me sengehimmel[8|]? har ikkje hørt nåke vertfall [:)]

Vi har ein myggnettingaktig (IKEA - fabler) til senga, og leandervuggehimmel (bomull) til hengevogga. Tenkjer at det roar ned inntrykk i sovesituasjonen, og den i senga vil ha ein viss myggnettingsfunksjon til sommaren? Elles berre pent og koseleg [:)]

ORIGINAL: koalajenta

jeg har en hjemme laget jeg da [8D]

Hvor har du fått tak i oppheng til den? Vi skal lage, men opphengene vi finner er så driiit dyre.. Vurderer å lage et eller annet..

Vi har [:)]
mange mener det er unødvendig og samler mye støv, men vi ble rådet til det om babyen ble prematurt, nettopp pga at det blir lunere og tryggere. Så jeg kan ikke se at det ikke skal gjelde for andre babyer også [:)]

Vi har sengehimmel på både sengen og vuggen[;)]

Finnes det positive og negative sider ved det og? Jeg har det fordi jeg synes det er søtt og pynter opp på barnerommet. Aldri egentlig tenkt over fordeler og bakdeler ved det.........

Det negative (som jeg kan se) er vel støvet som samler seg... Men ellers ser jeg ikke noe negativt med det.. ser koselig, lunt og deilig ut [:)]

Vi skal ikke ha det. Den samler bare mer støv rundt barnets soveplass. 

Det er sikkert ikke så farlig når de er veldig små, men her i huset kommer det ALDRI inn en sengehimmel igjen!!! (Det spørs vel også hvordan de er festet til sengen o.l.)
Bruker å jevnlig være innom soverommet til jentungen å sjekke og fant henne med sengehimmelen to ganger rundt halsen og hun så livløs ut!
Hun sov godt som bare det og ingen skade skjedd men jeg fikk en støkk i meg som jeg aldri glemmer. Sier ikke at det er et problem at andre har det,men jeg klarer det ikke! [:-]

Back
Topp