Seng..

Roastbeefn

Elsker forumet
Når er det vanlig å "senke" bunnen på sprinkelsenga egentlig?  Eirik har begynt å glane over kanten til mors store forskrekkelse...

Når de begynner å sette seg opp på egenhånd så er det kanskje lurt å senke bunnen?
Har faktisk ikke tenkt så mye på dette ennå..

Jeg har i grunn ikke tenk noe på det før i kveld.. Eirik våkna,lå å skravla med papsen en god stund..Og da jeg gikk inn for å gi han sutten hadde han dratt seg litt opp på kanten på senga..litt skummelt da...

Jeg skal få gjort det denne uka! Som du sier biffen, plutselig titter de over kanten, bedre å være føre var! Lite interessert i å plukke opp ungen fra gulvet for å si det sånn [&:]

Oj, hehe, litt kult da! Begynner å bli stor gutt jammen! [:D]
Helt sinnsykt hvor fort de utvikler nye skills disse små!

Det er helt sjukt... husker jo at folk har sagt til meg at vi må nyyyte tida nå for det skjer noe nytt hver eneste dag.. -yea right liksom.. [8D]  men jaggu har dem rett..hihi..
Nå er det om å gjøre å gaule høyest om han ikke får oppmerksomhet akkurat med en gang..hehehe...

Nei guri malla...[&:]  det er skrekken.. Han løfter seg opp så fort han får sjans her hjemme...

jeg har senket den, hun begynte plutselig å dra seg oppover......jeiks[:o] mor vart skremt ja..

Back
Topp