Seng

Har en fra Troll ellernoe sånt etter førstemann. Tror ikke det blir ny seng. Drømte litt om bedside crib forrige gang, men tror ikke vi kommer til å bruke penger på det. Den varer jo så kort!

Har ikke anelse :p har litt høyere seng enn normalt så tror ikke det er så enkelt å finne bedside crib som passer, og sånn ellers vet jeg ikke om vi får plass til grindseng innpå rommet vårt :p Så det bli nok noe tenking og måling og leting :p

Har ikke anelse :p har litt høyere seng enn normalt så tror ikke det er så enkelt å finne bedside crib som passer, og sånn ellers vet jeg ikke om vi får plass til grindseng innpå rommet vårt :p Så det bli nok noe tenking og måling og leting :p
Den jeg kjøpte fra Troll kan stilles i høyden, så er jo mulig den passer :)

Håpar vi får plass til sprinkelseng etter tantebarnet mitt mellom senga og veggen (med eine sida på sprinkelsenga av).

Har en fra Troll ellernoe sånt etter førstemann. Tror ikke det blir ny seng. Drømte litt om bedside crib forrige gang, men tror ikke vi kommer til å bruke penger på det. Den varer jo så kort!
Forrige gong laga eg min eigen billigvariant. Eg kjøpte ei sånn "trådhylle" på IKEA, og skrudde den fast i veggen og i senga mi. Skar til madrass så den passa, og sette ei høgare hylle i fotenden av babysenga. Veldig enkelt, veldig billig og fungerte heilt fint til jenta flytta på eige rom ved 9-10 mnd.

Back
Topp