Seng

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Hvordan seng har dere tenkt på til den lille? :) vurderer selv noen av ikea sine; fine, billige og én har gjort det bra i tester.

Har en bedside crib, så blir nok å bruke den. Jeg tenkte at jeg denne gangen skulle ha en vugge av no slag, for husker jeg måtte stå å "riste" i senga for at hu skulle sovne, når hu ble litt større, men tenker det skal gå bra med det vi har..

Vi har Bedside Crib, den blir vi å bruke til babyen begynner å reise seg. Da bytter vi til sprinkelseng.

Skal ha Leandervugge i stua. :)

Jeg er litt usikker... Har en sprinkelseng fra da vi var små, men vurderer vugge den første tiden og så kurv på stua...

Vi skal kjøpe en bedside crib. Vi har leandervugge fra forrige gang. Førstemann sov ikke så vi prøvde alt... Vi hadde med stativ, men tror det er bedre å montere i taket, så er det lettere å vugge.

Har litt lyst på Stokke Sleepi sin babyseng med hjul, men vi får se :)

Har Hensvik seng fra Ikea etter de to andre som vi er veldig fornøyde med, så det blir den. Har lyst til å kjøpe vugge til å ha nede i stua.:)

Skal også kjøpe bedside crib denne gangen, savnet det forrige gang. Har stokke sleepi som frøkna bruker nå, men hun skal få ny seng, så overtar nye babyen den. I tillegg har vi en so-ro vugge.

Vi har IKEA seng etter de andre, men hadde det vært første og ikke siste som kommer ville jeg heller kjøpt Leander seng nå :)

Har veldig lyst på bedside crib, men som studenter har man jo ikke all verdens med penger så har vel egentlig slått det fra oss. Kommer vel heller til å ha en sprinkelseng hvor ene siden kan tas av inntil senga vår, og babynest oppi der.

Har veldig lyst på bedside crib, men som studenter har man jo ikke all verdens med penger så har vel egentlig slått det fra oss. Kommer vel heller til å ha en sprinkelseng hvor ene siden kan tas av inntil senga vår, og babynest oppi der.
Det fungerer nok like bra som bedside crib. Slik gjorde vi det når vesla vokste ut av bedside crib ved 7 måneder, men enda ble ammet på natta. :)

Back
Topp