Seng

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Hva kan jeg gjør.. Har en gutt som våkner på natten å roer seg ikke uten at jeg tar han i våres seng. Har vondt i den ene skuldra etter å ligget den samme vegen. Noen forslag?:)
 
Samsover fortsatt her.. Synes det er litt koselig også! ;) Men skjønner det blir slitsomt hvis du får vondt i skuldrene av det! Er det en mulighet å flytte ham på eget rom? Kanskje han sover bedre da?
 
Vi samsover enda. Og jeg har tatt fram gravidputa og den ligger på den enesiden. For da kan hun ligge på begge sider av meg. Evt. Så hadde vi senga inn til veggen. Der vi bodde før. Det fungerte veldig bra
 
Må du ligge ganske trangt? Kanskje ikke den mest ideelle løsningen, men det går jo an at samboer sover på et gjesterom eller noe sånt hvis dere har det i denne perioden? Så du ikke må ligge klemt. Går jo an å sette sengen inntil en vegg hvis han ikke krabber ut av sengen da :)

Har du prøvd å legge han på eget rom? Kanskje han våkner av lydene deres i løpet av natten :)
 
Samme her, men jeg tar henne over i vår seng. Men får ikke vondt noen plasser, og hun sover så godt i vår seng så ingen problem for meg og snu på meg.
 
Må du ligge ganske trangt? Kanskje ikke den mest ideelle løsningen, men det går jo an at samboer sover på et gjesterom eller noe sånt hvis dere har det i denne perioden? Så du ikke må ligge klemt. Går jo an å sette sengen inntil en vegg hvis han ikke krabber ut av sengen da :)

Har du prøvd å legge han på eget rom? Kanskje han våkner av lydene deres i løpet av natten :)
Ja han ligger å vrenger på seg, og snur på seg:p så ligger han til slutt på skrå å helt tett inntil meg:p har bare et soverom
 
Her sover han i sin egen seng til morgningen, men han sover veldig lett så skal begynne å pusse opp rommet hans.. må bare få lyst til å gjør det.
 
Samsoving enda klarer ikke å ta oppdragelse på nettene
 
Her sover hun i egen seng, men ikke alltid. Det skal sies at hun noen ganger må sove i samme seng som oss når hun legger seg. På natta våkner hun fortsatt alt fra 03-06 da kommer hun I senga våres får pupp også sover vi alle sammen
 
Back
Topp