Seng!

Vi også har en vugge som en nabo lagde til datteren min for 5år siden. Sønnen min brukte den etterpå og jeg regner med at nr 3 kommer til å bruke den også ;-) Går over til sprinkelseng når han blir større.. :-)

Sprinkelseng her :-)

Sprinkelseng :) Men hun ligger nok for det meste mellom oss i sengen til det blir litt mindre hyppige amminger enn det er første tiden!

Bruker Stokke daybed, så over i sprinkelseng når den blir liten

Vi har leandervugge til stuen og leanderseng til natten, men han blir nok liggende i vår seng den første tiden.

Vi skal ha en vugge som vi også har hat til storesøster og mange andre barn i familien :) den er veldig gammel men veldig fin :)

Vi har vugge på stua og sprinkelseng på soverommet, men regner med babyen blir liggende i vår seng i begynnelsen :)

Jeg hadde mini på ammemadrass oppi senga mi til hun vokste ut av den. Veldig praktisk innretning så det gjør jeg nok igjen :-) Så blir det sprinkelseng etterhvert.

Vugge i stua som både jeg, mine to brødre og 5 tantebarn har brukt, på soverommet blir det sprinkelseng med babynest og litt i vår seng :)

Vi skal ha bedside crib den første tiden som sist-utrolig fornøyd med den ☺️ Det er en egen liten seng som festes helt inntil vår seng. Helt genialt ☺️ Da er han nære, uten å ligge i vår seng..

image.jpg

På dagtid får han ligge i voggen som oldefar lagde da datteren vær ble født :Heartpink
Når prinsen skal flytte over på eget rom etterhvert blir det sprinkelseng ☺️

Har fått smisket meg til å kjøpe ny seng til lille, vi kjøpte en brukt til forrige og den er delvis ødelagt. Vurderer å kjøpe en bedside-crib brukt.

Back
Topp