Seng...

L

Lykkesrus

Guest
Hva slags type seng har dere?

Vi har vugge, men denne har begynt å bli alt for liten..så nå er vi på leting etter en ny seng;) Men er jo såå mange å velge mellom. Kunne tenkt meg en seng som har regulerbar bunn og mulighet for å ta av den ene siden.
 
Vi har den billigeste sprinkelsenga fra ikea med den dyreste madrassen fra ikea.. Hehe!

Vi ble aldri enig om farge på senga osv så da tok vi den som ikke hadde noe farge!:)
 
Hehe... billig + dyrt = bra da;) Tenkte litt på ikea seng jeg også.. men vet ikke helt enda;) Har sett så mange fine senger.. men så er det om man skal bruke så mye penger på en seng som skal byttes ut om ikke alt for lenge igjen:p

Hvis det blir ikea, så blir det den man kan ta av den ene siden på;)
 
Vi har bestilt en brio cot two. Den har to høydenivåer og man kan ta den ene siden opp og ned på en veldig fin måte. Syns den ser veldig bra ut ;)
 
Ja den så ikke dum ut du;) var veldig fin!
hvor mye betalte du for den?
 
Har ikke betalt den enda, men lurer på om den kommer på rundt 1700. Syns ikke det er så ille pris.
 
Senga er faktisk det eneste vi skaffa brukt, og gratis. Det er en ikeaseng. Kjøpte jo ny madrass, dyne osv! Også kjøpte jeg det dyreste Nøstebarn-lammeskinnet... Haha :p
 
Vi har den ikeasengen som du kan ta av en side på. Og dyreste madrassen (tror jeg). Før det lå han i Babybjørn sin vugge, men den ble for liten til å ha dynen oppi da han var rundt 3 måneder. Men nå åler jo min seg oppover i sengen akkurat som moren da. Uvisst hvordan vi klarer dette når vi sover.
 
Vi har også ikeaseng der du kan ta av eine sida, har senga etter mellomste her. Ganske fornøgd med den.
Vugge hadde i i stove som han sov i på dagtid, men pakka den vekk i januar då han var begynt å slenge beina over kanten på den, syns det såg veldig skummelt ut
 
Ja lurer på om jeg skal velge den ikea sengen altså! den ekke så dum!;) Vuggen har vel vært litt for liten en stund her nå.. hun åler seg oppover her også, så når hun våkner ligger hode hennes helt oppi toppen:p

I dag våknet hun på magen, så hun kaver fært oppi denne sengen:p
 
Back
Topp