Seng.

Real

Gift med forumet
Vi har funnet verdens fiiineste seng. Leander sengen. Så flott design, og så praktisk! Kan brukes fra spedbarns alder og frem til en er ca 150 cm lang. Blir ungen som meg, kan den bruke senga frem til den er 30 år nesten! Hihi:)! Jeg er 152 cm høy og er 31 nå.. Så har nok slutta å vokse forlenge siden. Skal vi ha den senga må vi kjøpe den brukt, for den koster en formue ny. Men vil ha!!!!! Hva skal dere ha?

Real skrev:
Vi har funnet verdens fiiineste seng. Leander sengen. Så flott design, og så praktisk! Kan brukes fra spedbarns alder og frem til en er ca 150 cm lang. Blir ungen som meg, kan den bruke senga frem til den er 30 år nesten! Hihi:)! Jeg er 152 cm høy og er 31 nå.. Så har nok slutta å vokse forlenge siden. Skal vi ha den senga må vi kjøpe den brukt, for den koster en formue ny. Men vil ha!!!!! Hva skal dere ha?

vi skal ha sengen jeg fikk mast meg til da nr 2 kom.. kjøpt på babyshop.den er brun, med bamse utskjæringer.. og kan heise opp og ned ene siden.. genial for meg som heller ikke er den lengste. :)

Vi har den fra Stokke, men storebror må da få ny. Stokkesenga "vokser med barnet"så den kan brukes i mange år, men det spørs jo hvor stas det er å fortsatt ha "babyseng" når de vokser til...

Vi arver en sprinkelseng. Den er hvit så lurer på å male den lyseblå, men får se om jeg eller vi gidder.

vi skal ha den som vi kan ha inntil sengen vår. troll eller babybay.

og vil GJERNE ha leander sengen. Mannen liker den godt og. Så blir nok den, men skal prøve å kjøpe den brukt for å spare litt på den.

Troika85 skrev:
Vi har den fra Stokke, men storebror må da få ny. Stokkesenga "vokser med barnet"så den kan brukes i mange år, men det spørs jo hvor stas det er å fortsatt ha "babyseng" når de vokser til...

Der sa du noe ikke jeg har tenkt på gitt..

Vi skal enkelt og greit ha Hensvik senga fra Ikea

Real skrev:

Troika85 skrev:

tenkte på den fra stokke og. men synest bare leander sengene er finere. men det bra med stokke er at du kan ha minikit også, så blir den liten.

Her blir det nok en IKEA seng tenker jeg :)

mamma*88 skrev:

Real skrev:

Troika85 skrev:

tenkte på den fra stokke og. men synest bare leander sengene er finere. men det bra med stokke er at du kan ha minikit også, så blir den liten.

Stokkesenga har me og. I lys grå, den e nyyydelig!! Det som er mest genialt er minikitet, for det er ofte babyen ikkje vil sove i senga viss den er for stor. Kjenner mange som har hatt vanlig sprinkelseng, som har måtta hatt vognbagen oppi senga for at babyen skulle få sove :o)
Me kjøpte stokkesenga når me budde i ein leilighet der alt var på eit plan, uten dørstokkar, og det var fantastisk sidan den kunne trillast overalt.
No bur me i hus over tre etg, med dørstokkar, det er ikkje like genialt lengre ;o)
Ville nok ikkje betalt så mykje pengar for ei seng ein gang til heller, tekstilane som høyrer til er jo like dyre som senga...
MEN, den e så fiiiiinnn!!!!

Leandersenga er knallfin! Vi har to sprinkelsenger etter nr 1 og 2. En babydan tarok, og en helhvit sprinkelseng. Regner med å bruke den sistnevnte til mini. Pluss at jeg tro vi kjøper en moseskurv til å sette oppi de første månedene.

Back
Topp