Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det vet jeg ikke, visste ikke at det fantes egen tvillingseng, jeg skal ha sprinkelseng til mine og dem skal ligge sammen oppi der den første tiden[:)]
jeg tror ikke det er noen fast regel for at de SKAL sove sammen de første måndene! Vi hadde de i hver sin seng som sto inntil hverandre de første ukene etter de kom hjem (de hadde jo ligget i hver sin kuvøse på sykehuset allerede....)
Men når mamma var her på besøk - fant vi ut at vi skulle sjekke om det gikk an å sette senga på rommet vårt (bor i leilighet - rommet til jentene er rett ved siden av vårt) og da så vi at det bare var plass til en... men da la vi dem i hver sin ende av senga! Har fortsatt med det nå - syntes det er like greit! Mindre sengetøy å vaske ;-)
Neida, det siste var jo ikke noen grunn, men det funker bra så lenge de ikke er lange nok til å sparke hverandre! Men tror det går helt greit å legge dem i hver sin seng ved siden av hverandre også! Det er jo viktig at de får sove godt! Det er ikke alle tvillinger som sover bra i samme seng tror jeg...... Kan jo være at de vekker hverandre fordi de er veldig aktive, eller en er mer aktiv enn den andre...
Enig med deg PrincessHanne, tror ikke det er noe regel på hvor lenge de skal ligge sammen. Dette må vurderes ut i fra barnas behov. Mine måtte ligge i hver sin seng fra dagen etter de ble født pga at den ene var varm og den andre kald. Vi prøvde å legge dem sammen når de var urolige, men de bare forstyrret hverandre..