Seng til baby i stue

Ronja

Blir kjent med forumet
Tips? Lillebror trenger nok sin egen plass i stua, litt "opp" av gulvet, da han får en svært hengiven og litt brå storesøster på 2,5.. ;) sist trillet vi bedside crib fra soverom til stue, men nå bor vi i rekkehus med en etasje mellom, så det blir litt upraktisk..

Kan anbefale hengevugge som henges i taket. Da kan man justere høyden etter behov :-) Jeg kjøpte brukt til minstejenta vår og har vært veldig fornøyd!

Vi har hengevugge som kan henges enten fra dørstokk eller tak:) Veldig kjekk:) Natures sway heter den visst:)

Kan anbefale hengevugge som henges i taket. Da kan man justere høyden etter behov :-) Jeg kjøpte brukt til minstejenta vår og har vært veldig fornøyd!

Vi har hengevugge som kan henges enten fra dørstokk eller tak:) Veldig kjekk:) Natures sway heter den visst:)

Ja, jeg har også sett litt på det, men vi har listefritt, nytt tak som min mann IKKE vil lage hull i.. :P

Vi hadde lekegrind til frøkna sist siden vi hadde (og har) hund, tenker muligens vi kommer til å ta i bruk den igjen nå til lillebror :)

Jeg har kjøpt lekegrind

Lekegrind som vi har fra storesøsteren, også har jeg kjøpt madrass til den 80*80 så det blir godt og behagelig for kroppen. Gjør det litt ekstra kos oppi der med saueskinn og teppe:love2 gleder meg til å begynne å pusle med sånn kos utover høsten:sign19

Har tenkt litt på dette selv. Vi flytter inn i ganske så ny bolig, og mannen vil ikke lage hull i taket til hengevuggen. Jeg synes vuggen er utrolig praktisk, brukte den til storesøster, så må se ann løsninger.

Ja, jeg har også sett litt på det, men vi har listefritt, nytt tak som min mann IKKE vil lage hull i.. :p

Får stativ til de ;)

69021_Leander_Leander_vugge_ink._madrass_2.jpg

Vi har bare kjøpt den billigste sprinkelsenga de har på Ikea til å ha i stua :)
Har en lekegrind fra før av, men den har ikke regulerbar bunn (Babydan). Så siden babyen har en storebror på litt over 2 år når han kommer, tenkte vi det var greit å få han litt opp fra gulvet :)

Vi og har kjøpt inn lekegrind. Tenkte det er noe vi får brukt lengre da den lille kan leke og der når hun kommer og være litt høyt oppe fra en nysgjerrig storesøster.

Vi skal kjøpe Petite cherie moseskurv på gyngestativ til å ha i stua. Kurven kan man bare løfte med seg om man feks skal ta en dusj eller noe

Takk for gode tips dere! Det blir nok en avveining mellom plass og penger ;) Greit å se litt hva andre har tenkt!

Sniker fra januar. Vi har tenkt å bruke Tinylove rocker napper i stua (kan senere brukes som vippestol), evt vugge om det ikke funker med førstnevnte :)

Back
Topp