Seng / skrivepult 6 åringen

tuppis

Glad i forumet
Jeg har ei skolejente på 6 år som små ha ny seng. Hvilken seng har deres unger?
Spørsmålet står mellom høy seng, som hoppekids sin eller en mellomhøy seng med uttrekkbar pult i. Eller om vi skal ha en vanlig seng Og skrivepult utenom?? [emoji848][emoji848]
 
Hun fikk vanlig hvitmalt treseng med sengehest da hun var 3 år, og bruker den enda. Har vanlig, hvitt skrivebord på rommet. Er ikke så glad i "barnemøbler, ville ha ting som kan brukes lengre og gir flere muligheter for møblering, og en seng som voksne også kan overnatte i. Veldig fornøyd. :)
 
Femåringen har alkove og skrivepulten er fram IKEA. ;) Funker helt fint det, egentlig.
 
Mi har seng fra IKEA med den beste madrassen. Hennes seng er bedre enn vår :D
 
Jeg har ei skolejente på 6 år som små ha ny seng. Hvilken seng har deres unger?
Spørsmålet står mellom høy seng, som hoppekids sin eller en mellomhøy seng med uttrekkbar pult i. Eller om vi skal ha en vanlig seng Og skrivepult utenom?? [emoji848][emoji848]

Vi hadde høy seng med pult til frøkna fra hu var 5 til hu ble 7, da var den for barnslig i følge henne selv[emoji23] så vi kjøpte hensvik seng fra ikea, med skuff under og en skrivepult ved siden av i samme stil[emoji5]
 
Snuppa på 5 år har høy seng fra IKEA og en veldig tynn madrass sånn at hun (propellen) ikke har mulighet til å ramle ut. Vi er alle kjempe fornøyd med senga, lillegutt er under henne i sprinkelsenga si da
 
Hadde halvhøy seng en periode her, men jeg syns det ble så upraktisk. Under ble bare rot. Nå har hun enkel rammemadrass. Har lyst til å kjøpe sånn dagseng som kan bli dobbeltseng.
 
Back
Topp