SENG! Hjelp!

Jeg tror de mener 3000 kr for hele sengen... ;-)

Flere innspill?? Synes det hørtes altfor lite ut med 3000,- kr selvom det er jysk liksom ;-) Men det hadde jo vært fantastisk da :)

Nesing skrev:
Ser ikke hovedinnlegget, jeg, så kan ikke svare.

hmm er ikke sikker jeg.. men om det er 3000 for hele så er det jo veldig billig da

Jeg tror nesten det er 6000 for hele altså.. står jo 3000 pr stk og det er jo 2 der

Ser på forsiden nå at det står 150x200, 2700,- inne i en sånn pil. Så da er nok 3000 prisen for den på 180. 

jeg tenkte først att det var 3000 kr for hele senga, men nå lurer jeg på om det kanskje er for den store madrassen bare..? 

Jeg synes det var en utrolig teit måte å skrive det på.. Er jo så forvirrende og upresist! Det står liksom 3000,- pr. stk.. Det var det jeg stusset på. Om de da mente pr. "enkeltseng" liksom!?

Jeg får vel stikke snuten innom jysk å høre hvilken pris de selger den for!

Hvis det er 3000,- pr stk, hva er da prisen på overmadrassen? Enig i at det var teit skrevet

Jeg så forresten heller ikke hovedinnlegget...

Jeg ser ikke hovedinnlegget selv faktisk... Hehe! Jeg vet ikke helt hvordan det går ann, men!

Men tror det er riktig med 3000,- kr for hele sengen. På fremsiden står det på den sengen som er lik bare i 150*200 at det er 2700,- for hele greia + bein, så da må det vel være det samme for den som er hakket større? :)

Man kan aldri vite. Det tilbudet kan tolkes på mange forskjellige måter.

er 3000 for hele ja, men vi har den, og er ikke fornøyd! alt for bløt, så ligger i skråbakke mot mannfolket mitt, og får skikkelig vondt i ryggen av den. Gleder meg til å kjøpe ny....

hele senga koster 3000kr

Er nok hele ja. Men Jysk er jo kjent for dårlig kvalitet da... funker en stund, men varer svært kort :P

Back
Topp