Seng fra Jysk?

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet

Io

Elsker forumet
Vi trenger en dobbeltseng til hytta, og Jysk er nærmeste butikk. Er det noen som vet om madrassen og/eller sengene der er ok?

Jeg hadde seng fra Jysk før, var fornøyd med den jeg. Hadde to rammemadrasser à 75 cm med en 150 cm overmadrass oppå. Man kjente det litt når man lå på midten, men ikke sånn at det var plagsomt. Sengen kostet rundt 3000 tror jeg. Har en fra Ikea nå, til over 10 000, hadde foretrukket den fra Jysk... Den vi har nå er for myk for meg.

Nå er det noen år siden jeg har kjøpt seng på jysk, men mener madrassene iallefall skal være veldig greie! De het jo sengetøylageret i sin tid, så de burde jo ha en viss peiling. :p

Det kommer nok veldig an på hvilken modell du kjøper og hva slags madrass du liker. Vi kjøpte seng der for en måned siden og den er kjempegod:). Mener den kostet rundt 9000:).

Ligger i en jysk-seng akkurat nå, helt ok det! Men har aldri prøvd dyrere merker heller da :)

Har akkurat kjøpt nye madrasser på Jysk (har "skallet" til senga), skal ta de i bruk i morra, så kan oppdatere deg når vi har fått testa dem;)

• Liker
Reactions: Io
Vi har madrasser fra jysk, er fornøyd med de:D

Har jysk seng nå og sover godt i den og den forrige var også jysk, de har gode senger/madrasser altså hvis du ikke velger de aller billigste:)

Back
Topp