Senestrekk!

Astra87

Forelsket i forumet
Det er å utrolig deilig å våkne ca en gang i timen med en senestrekk i leggen fra helvete.. <3 Jeg setter så stor pris på denne plagen at jeg nå har bestemt meg for at det har blitt for mye av det gode. Lurer derfor på om det er noen som har tips mot dette?
Jeg spretter opp av senga og må bare stå/gå på foten før det heldigvis fort går over, men er ikke særlig interessert i å fortsette sånn kjenner jeg.
Har fått tips om stålkniv under overmadrassen og magnesiumtabletter, noen som har prøvd??

jeg plages også med dette... det er bare salt som gjelder for meg ihvertfall...
når jeg kjenner at det kommer så er det inn med litt potetgull/popcorn/djungelvrål... :D
hvis jeg kjenner det på kveldstid før jeg legger meg, rører jeg ut salt i et halvt glass vann og drikker/tar det med til senga...

men hvis noen har noe sunnere tips så er det bare å komme med dem.. :)

jeg har det relativt ofte uten å være preggers også.

Vil anbefale å knytte en ulltråd rundt leggen, det hjelper i hvert fall her i gården.
Man skal også kunne putte et spesielt såpestykke under overmadrassen, men husker selvfølgelig ikke navnet.

haha, hjelper det med ulltråd?? skeptisk, men jeg skal jammen prøve det en gang :D

Jeg er også sikkeklig plaget med det :(
men når jeg får det så strekker jeg ankelen framover mot knee (altså oppover mot det)t,da kjenner du at det gir seg med en gang.Vis du skjønte hva jeg mente nå da :)

Når jeg får senestrekk om natta, står jeg opp og knyter en ulltråd rundt stortåa og rusler litt rundt til det roer seg. Tråden lar jeg bare være på til jeg står opp om mårran.  Har faktisk et garnnøste liggende i skapet på badet. Samboern min syns det hele er helt merkelig, men det funker for meg! hehe

Back
Topp