Senebetennelse?

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg har hatt litt vondt i det eine handleddet sidan torsdag. Det begynte som littegranne vondt når eg bøyde det mykje, og har blitt litt og litt meir vondt, til det no verker heile tida (ikkje veldig vondt, men litt) og gjer skikkeleg vondt når eg bøyer det. Eg er ørlite hoven på oppsida av leddet, samt på utsida, men det er berre så vidt eg kan sjå det. Litt vondt når eg trykkar der det er hovent oppå.

Veit ikkje om at eg har skada meg i det siste. Har heller ikkje gjort noko utanom det vanlege, men jobbar i bhg så det blir ein del løfting.

Er det nokon som har hatt liknande og veit kva eg kan/bør/må gjere med dette?

Tillater meg å dytte litt :o)

Har du gått lenge med det? Verker det når du ikke rører på håndleddet? Hvis det er betennelse, så anbefaler jeg at du får deg time hos legen. Er du på et tidlig stadium kan han skrive ut resept på voltaren som kanskje hjelper deg. Hvis du har gått for lenge med det, kan det være aktuelt med enten fysioterapi, kortison, men selvfølgelig opp til legen å vurdere!:)

Trenger jo ikke å være betennelse, men er du i tvil så er det bedre å oppsøke legen med en gang, enn å vente. Og mens du venter på legetime, kan det være lurt å avlaste hånden, så godt det lar seg gjøre..

Takk for svar. Det ser rett og slett ut til å gå over av seg sjølv, kva det no enn var/er.

Det blei vondare og vondare fram til søndag ettermiddag, og frå i går av har det blitt litt bedre og litt bedre. Har avlasta mes støttedings så eg ikkje skulle bøye handleddet.

Det verker framleis litt, men er mykje bedre heldigvis. Godt eg har hatt fri (og heime med sjukt barn) frå bhg-jobb i nokre dagar...

Back
Topp