Vil det hjelpe med noe støttebandasje på hånden når man har senebetennelse? I tilfelle hvilken, betennelsen ligger i underarmen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sjakkruta
Ja. Jeg har to typer, den ene er ca. 8 cm og går rundt armen nede ved håndleddet. Den andre ser nesten ut som gips og går ned til fingrene og et stykke oppover armen. Den har en hard plate på innsiden som gjør at man ikke bøyer håndleddet. Den første brukte jeg for å forebygge senebetennelse (jeg har det kronisk), så den brukte jeg på jobb hver dag. Den sistnevnte brukte jeg når jeg fikk senebetennelse og ble sykmeldt.
ORIGINAL: Vand
Det hjelper å stive den av periodevis! Dra på en bandasjebutikk (evnt senter for sykepleieservice) og få råd om hvilken støtte du trenger! [;)]
ORIGINAL: SleepingBeauty
Ja. Jeg har to typer, den ene er ca. 8 cm og går rundt armen nede ved håndleddet. Den andre ser nesten ut som gips og går ned til fingrene og et stykke oppover armen. Den har en hard plate på innsiden som gjør at man ikke bøyer håndleddet. Den første brukte jeg for å forebygge senebetennelse (jeg har det kronisk), så den brukte jeg på jobb hver dag. Den sistnevnte brukte jeg når jeg fikk senebetennelse og ble sykmeldt.
Jeg har senebetennelse nå og burde vært sykmeldt, da jeg har kontorjobb, men det er UTROLIG rolig (derfor jeg er innom bv... [8D] og til dere som har tenkt å spørre hvorfor jeg har samvitighet til å sitte her: jeg har lov av sjefen, fordi det er så utrolig lite arbeid for tiden) her, så kan slappe av om jeg må .. (au, nå må jeg stoppe å skrive.... iiiik... så vondt!!!!!!!!) Hvor kjøper jeg bandasje!?
Det hjelper å stive den av periodevis! Dra på en bandasjebutikk (evnt senter for sykepleieservice) og få råd om hvilken støtte du trenger! [;)]
tror ikke vi har noe sånt her......?
Jeg har senebetennelse nå og burde vært sykmeldt, da jeg har kontorjobb, men det er UTROLIG rolig (derfor jeg er innom bv... [8D] og til dere som har tenkt å spørre hvorfor jeg har samvitighet til å sitte her: jeg har lov av sjefen, fordi det er så utrolig lite arbeid for tiden) her, så kan slappe av om jeg må .. (au, nå må jeg stoppe å skrive.... iiiik... så vondt!!!!!!!!) Hvor kjøper jeg bandasje!?
Føler med deg, det er et h******* å ha senebetennelse [&o] En gang fikk jeg det i begge hender samtidig, og så ille at jeg ikke klarte noen ting. Bodde hjemme da og mamma måtte lage mat til meg å sånn [&:]
Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte mine, men på et apotek kanskje? Og kjøp med deg betennelsedempende/smertestillende gelé som du smører på et par ganger om dagen. Gull verdt! [:)]
ORIGINAL: SavnerBarn!
De har de på de fleste apoteker. Ivartfall sånn som du kan surre rundt og rundt. Vist du skjønner... Hehe... Bra forklart gitt...[8D]
Ellers er det best med sånn med støtte i. Så slipper du å bruke senene så mye.
Sliter med det samme i begge armene selv så vet at det er helt jævlig vondt.[:@]
tror ikke vi har noe sånt her......?
Jooooo, det har dere[8D][8D][8D]
Og så må du kanskje vurdere en betennelsesdempende kur hvis det ikke går over med avlastning! [;)]