Sendte en link til mannen min jeg..

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
http://www.ebay.com/itm/ESTATE-14K-WHITE-GOLD-1-00-CARAT-DIAMOND-ENGAGEMENT-WEDDING-RING-BEAUTIFUL-/280839027921?pt=Diamond_Solitaire_with_Accents&hash=item41634f7cd1#ht_5388wt_1185

Og skrev: Den var veldig fin den.. Og egentlig ganske billig til å være ekte diamant?? (forutsett at det ER det da..)

Jeg fikk tilbake:
Du... Et spørsmål.. Vi skal ikke ha nye ringer vi?

Så jeg svarte:
Neei, vi HAR jo ringer vi, meeen, det GJØR ikke noe hvis du har LYST likevel!...

Er det dette man kaller hint til mannen?? (Nei, jeg forventer så klart ingen diamantring, men det HADDE vært kult å bli overrasket med en likevel! Hadde en drøm omdet for en god stund siden nemlig. Akuratt scenarioet foran alteret, der han dro fram esken med diamantring i.. *dååååne*)

For at han skal skjønne det enda bedre kan du la denne tråden være åpen når du går på do eller noe så han ser hva du vil ved alteret 

EFM skrev:
For at han skal skjønne det enda bedre kan du la denne tråden være åpen når du går på do eller noe så han ser hva du vil ved alteret 

Haha, han har hørt om drømmen altså, så han vet jo om det!

Men igjen, jeg forventer så absolutt ingenting, for du skal se han har glemt det imorgen, så er saken ute av verden.. Jeg vet hva jeg gifter meg med!

Back
Topp