Sender dere julekort?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
Jeg sendte ikke i fjor, men pleier å sende til de eldre i familien(men også til foreldre) siden de setter så stor pris på det[emoji169] men sender via posten eller gir det til de når man møte, ser ikke vits med å sende digitalt, mister litt sjarmen av julekortene syntes jeg da[emoji6][emoji319] Men de skal få et kort på gaven der det står kjønn og termin på til alle i familien. En liten julehilsen fra den lille i magen[emoji173]️[emoji319]

Dere som sender alle i posten, hvor mange gir dere til? Blir det ikke veldig mye penger i porto?

Vi sender vel ut en 20-30 kort, så ikke enorme penger i porto. Og noen ganger er vi så «frekke» at vi avtaler med den som får pakka med pakker (sender jo julegaver også), at den personen deler ut julekort for oss også [emoji6]

Har fått årets ladning [emoji5] noen i posten og noen leveres/legges i postkassa. Familie, venner og bekjente

Ble digitalt i år. Har rett og slett ikke de 400 til overs for å bestille kort, konvolutter og frimerker + frakt, i år.
Får se om det blir kort til neste år. Er jo veldig koselig å få kort, så..!

Nei, har ikke pleid å gjøre det men har lyst til å gjøre det . Kanskje neste år eller noe :)

Det er noe av det kjekkeste med å ha barn. Ta julekort bilder og lage kortet selv, ikke noe ferdig bestilt kort hos fotot knudsen til 15 kroner kortet.

Sender i posten til familie og nære venner :)

Ja, i posten til familie, venner, naboer

Jeg sender julekort hvert år. Bestiller hos Fotoknudsen.
Synes selv det er kjempestas å åpne brev i posten som ikke er regninger

Laget julekort for første gang i år. Leverer de ut personlig :)

Vi sender i posten hvert år. Synes det er så koselig å få julekort selv... [emoji1303]

Back
Topp