Sender dere julekort?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, gjør dere?

Bilder av ungene? Håndskrevet kort? Julebrev på data? Sms? Ingenting?

Før laget jeg alle julekortene for hånd. Ingen kort ble like. Nå får alle kort med bilde av minstemann på som jeg bestiller fra trykkeri.

Med bilde av ungene . Noe er ferdig skrevet på og så skriver jeg litt selv.

Ingenting herfra, enda i alle fall.

Neeei..
Det ene året jeg lagde julekort, så gav jeg dem til helt totalt fremmede i byen :p
Ellers er det et "god jul" på fb :p

Hadde planer om å lage kort med frøkna, så får vi se om det blir med bilde av de eller ikke. Noen år får jeg lagt og sendt kort andre ikke.

Nei. Begynner vel å gjør det fra neste år når vi har en liten en tenker jeg :)

Ja :) lager med bilde av lille på :) i fjor lagde vi kort på Japan foto, gjør sikkert samme i år også.

Ja, sender julekort med bilde av frøkna på, har mange gamle slektninger som setter stor pris på å få julekort :)

Sender bildejulekort til familie og venner. Motiv er oss i familien inkl. hundene våre :) nå må jeg vente til november før jeg får tatt årets bilder. Greit å ha med hele familien når de ikke blir sendt før desember uansett ;)

Håndskrevet julekort, gjerne scrappa/laga selv men ikke noe super fancy greier. Synes det er viktig å sende til familie&besteforeldre, og noen nære venner, synes det er så koselig å sende å fortelle dem at vi tenker på dem om dere skjønner :)

I år blir det med førstefødte bebis foto på tenker jeg:) Forhåååååpentligvis med håndskrevet hilsen(dette har alltid vært viktig for meg uansett anledning) - men vet nå aldri hvordan disse månedene fremover blir Hehe:)

Noe vi ikke gidder å bruke penger på, føler det er litt gammeldag. Og når vi får kort så ser vi på det og kaster det, trist men vi henger dem ikke opp eller tar vare på dem, ikke noe interesse av det.

Nei det gjør vi ikke. Men vi lager bildekalender til besteforeldre, så de får dosen med bilder:)

Back
Topp