Sende vogn i posten

Utsatt

16. Juli 2014 <3
Vi skal kjøpe brukt vogn, men det er ingen som faller i smak rundt i området her jeg bor, og det er jo begrenset hvor mange timer vi orker å kjøre for å hente den også, så jeg lurte på om noen her inne har erfaringer med å få tilsendt vogn i posten? Og eventuelt hvor mye fraktprisen er på dette?:)

Vi fikk tilsendt ei vogn en gang. Den ble først borte i posten, så da var vi alle litt fortvila, men hun som sendte den fikk posten til å rydde opp og finne den, så etterhvert kom den frem. Godt innpakket i bobleplast og teip. Husker ikke hva vi betalte i frakt, men var noen hundrelapper.

Jeg har nettopp sendt en Brio Happy. Det kostet 250 kroner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

har også sendt flere vogner i posten. Pakket godt inn i bobleplast også klipte jeg opp bossekker og limte ytterst. tok bilder underveis for å "bevise" til kjøper dersom den ble skadet i posten :) ikke dyr frakt!

Takk for tipset :) lenge vurdert hvordan dette er nemlig :)

ville ihvertfall ikke sendt så store og verdifulle ting uten sporing. (Trodde ikke det var lov engang). Det mest interessante med Posten er jo at det blir billigere jo større og tyngre tingen er, så det blir ikke mer enn et par-tre hundrelapper for å sende en vogn.

Bare sørg for at den er godt innpakket. Ta gjerne av hjul og andre løse deler, så alt blir så stabilt som mulig.

Jeg har sendt flere vogner med posten, prisen går på vekt, lengde, bredde. Jeg sendte en simovogn en gang kom på nesten 500 i frakt.

Back
Topp