Sende mail til arbeidsgiver...

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har sendt mail istede får å si det direkte til arbeidsgiver?
Skulle si det direkte, men har blitt anbefalt å sende mail for å ha skriftlig bevis. I tilfelle han skulle si meg opp. :)

Arbeidsgiveren har ikke krav på å vite dette ennå. Så det venter jeg litt med. Men jeg tror nok jeg sier det muntlig.

Jeg kommer til å si det muntlig når det enten er synlig eller har gått 3 mnd.
Men er her er det litt forventet at noe skal skje, men det betyr ikke at hun ikke vil reagere på det (passer dårlig i forhold til jobben)

Jeg fortalte det forrige gang i uke 7.
Denne gangen allerede nå.
Men begynte bli kvalm osv på jobben så ønsker fortelle det sånn hvis jeg brått avspaserer ett par tiner en dag eller slikt.

Jeg fortalte det forrige gang i uke 7.
Denne gangen allerede nå.
Men begynte bli kvalm osv på jobben så ønsker fortelle det sånn hvis jeg brått avspaserer ett par tiner en dag eller slikt.
Kan være greit å si det tidlig da, litt vanskelig å holde det skjult når man er kvalm :s :)

Fortalte det i går, er 7+3 i dag. Følte jeg måtte siden sjefen ville gi meg noen ekstra oppgaver som krever reise og ekstra ansvar fremover. Så ville være sikker på at jeg var den rette. Han ville fortsatt ha meg til de ekstra oppgavene, så fikk vi finne en erstatter for meg når jeg skal ut i permisjon.

Sa det dagen jeg fant ut. Eller, hun så det på meg. Vi er veldig gode venninner da, og hun viste at vi prøvde. Så så hun det på meg når jeg kom på jobb med et smil fra øyre til øyre :D Veldig greit å kunne snakke med det til noen. I går måtte jeg feks bruke egenmelding for jeg var så dårlige, og sov hele dagen. Hun er veldig forståelsesfull og vil at jeg skal passe på meg selv og lille bollå :) ❤️

Back
Topp