Send meg navnet ditt????

eplemos

Forumet er livet
Mangler noen nick på lista mi på hvem som har betalt.

Mangler de som har disse initialene:

H.S.F
S.T (har og sendt før, tror eg)

ORIGINAL: eplemos

Mangler noen nick på lista mi på hvem som har betalt.

Mangler de som har disse initialene:

H.S.F
S.T (har og sendt før, tror eg) Tror det er Mildrun
E.E.D

ORIGINAL: Lilletrampepus

Har du sjekka opp med facebook-gruppa om det er noen kjente initialer der? 

Jepp

ORIGINAL: Linda_22

fælt som du maser altså......!

Eg må jo mase. For om ikkje nicket kommer på lista så regner eg med de blir sure for det og......
Og har ikkje lysst på publisere fulle navn her.

Eg må jo mase. For om ikkje nicket kommer på lista så regner eg med de blir sure for det og......

det var en spøk altså! [;)] enig med Ivibivi! Du skulle jo bare være snill da, så sitter du igjen med en gjeng med sure oktobermammaer og masse styr[8|]

det var en spøk altså! [;)] enig med Ivibivi! Du skulle jo bare være snill da, så sitter du igjen med en gjeng med sure oktobermammaer og masse styr[8|]

helt enig[:)] får å si det litt grovt, "drit i de" som ikke har tatt kontakt[:D][:D]

Det ene var meg men siden jeg skrev nicket på betalingen trodde jeg ikke at jeg trengte sende PM men da er det uansett gjort. Men hadde virkelig ikke brydd meg om jeg ikke hadde blitt nevnt som giver, jeg ga fordi jeg syntes de begge kunne ha glede av en bukett i en tung tid. Og synes det er tragisk at det har blitt diskusjon rundt dette offentlig.

Back
Topp