Send meg gode tanker..

solstråla84

Forelsket i forumet
Var akkurat på do og tisset, så stakk det til i livmora.
Da jeg tørka meg kom det litt brun utflod[:(]
Håper det ikke er noe mer som kommer og at spiren vil klore seg fast! Jeg har kun negative erfaringer med blødninger..

.......................................................................................................................................................................................

Foreløpig har jeg ikke blødd mer. Håper det holder seg slik!
Har stukket til i lysken av og til så håper det kom av strekk el.[;)]

Usj,skjønner det er ekkelt ja...
Men,brun utflod er etter min erfaring sjeldent farlig.

Stor klem til deg [;)]

Jeg har hatt brun utflod i 2 uker, etter en del panikkanfall dro jeg til privat ultralyd i dag og alt var helt perfekt!Et lite hjerte som slo (egentlig fryktelig rar følelse at jeg nå har 2 hjerter som slår inni meg...) og legen sa at alt var som et helt normalt svangerskap. Det var ingenting blod i eller rundt livmor, men at brun utflod ofte kommer fra tynne blodkar i livmorhalsen som kan sprekke lett eks. under samleie, tunge løft,stress o.l og var helt ufarlig. Så er helt sikker på at det ikke er noen fare for spira:-)

Kjenner følelsen, blødde med lillegutt, eller mest brunt utflod og litt ferskt blod,ettersom jeg allerde da hadde mistet endel ganger fikk jeg lettere noia hver gang,men det gikk bra,  det sies jo at 10% av alle gravide opplever ufarlige blødninger...
Hadde litt brunt blod i starten denne gangen også, men var vist helt ufarlig for spira hadde det helt fint på ul i går[:)]

Håper det går bra, det gjør jo som oftest det selv om jeg skjønner deg veeeeeldig godt...Det er ekkelt og blø[&o]

Sender deg maaaasse varme tanker!!!!

Krysser fingrene og håper at det bare var spor etter at spiren din festet seg! Ikke bekymre deg for mye, og bare si ifra om du trenger å prate!

ORIGINAL: YlliVogel

Sender deg maaaasse varme tanker!!!!

Krysser fingrene og håper at det bare var spor etter at spiren din festet seg! Ikke bekymre deg for mye, og bare si ifra om du trenger å prate!

Sender masse gode tanker og krysser alt for at det er helt uskyldig[:)]
Husk det er bare en dråpe blod som må til for at det ser helt grusomt skremmende ut på papiret.

Tusen takk for gode ord alle sammen! Det varmer og trøster godt!
Har kommet litt rosa nå.. Ligger på sofaen og skal se på film, så oppdaterer i løpet av kvelden!

Bare ta det best mulig med ro iallefall.
Om du har hatt sex,stresset etc,så kan det også ha noe å si vet du.
Stooor klem

Back
Topp