send alle gode tanker til stjørdal!

herregud så gode dere er! Setter virkelig pris på det!!

Har kommet meg hjem nå og det er virkelig rart å tenke på pappan min som må gå gjennom dette[&o][:(]

Men det er godt å være hjemme hos mamma[&o] Hun hadde vært veldig flink i gårkveld og gitt livredning til ambulansen kom, noe de syntes var veldig viktig og bra[&o]

pappa ligger nå i kunstig koma og skal avkjøles ned til 33 grader som han skal ligge i 24 timer, før de evt prøver å vekke han... De vet ikke hvordan det kommer til å gå, om han har vært for lenge uten surstoff og diverse, og det får vi ikke vite før om noen dager[:(][&o] Synes det er utrolig tøft og jeg vet heller ikke om jeg vil se pappan min ligge der bevisstløs på sykehuset ennå, men det får jeg se på. Vi krysser fngrene for at dette går bra...

Tusen hjertelig takk for gode og varme tanker og klemmer!
Det varmer mer enn dere aner! Dere er en fantastisk gjeng!!! Mamma begynte å gråte når jeg fortalte at vi hadde fått så mange tanker fra dere...[&o]

Klem til alle dere!!!

Jeg er så glad i pappa'n min!

ORIGINAL: metherese

Sender masse positive tanker og håper virkelig at dette går bra![:)]

Krysser fingrane !!!!!

Off! For en tøff tid de må ha nå! Sender masse varme tanker til Mammakarri og hele familien!

ORIGINAL: namarie

Huff, så tragisk. Satser på at han klarer seg gjennom dette her, med god hjelp fra flinke leger. Sender varme tanker og masse klemmer til karrien...

Signerer den jeg

Krysser alt for flotte leger!!!!!!

Sender mange tanker til dere alle sammen!

Krysser alle fingre og tær for at dette går bra! Sender mange tanker og klemmer! <3

Sender god energi i riktig retning. Krysser alt for at dette går bra!!! 

Sender masse gode tanker og håp! Håper virkelig dette går rette veien. Stå på leger!

Masse klemmer sendes til mammakari [:)]

ORIGINAL: metherese

Sender masse positive tanker og håper virkelig at dette går bra![:)]

Signerer denne og sender dobbel dose med positive tanker!

Åååå måtte grine en skvett jeg nå [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Klart vi tenker på deg snuppa! Vil at pappaen din skal bli HELT frisk!!!
Fantastiske mammaen din, at hun har greid å holde hodet kaldt og gjennomført livredning - stor klem til henne og!

ORIGINAL: Skattene mine

Fantastiske mammaen din, at hun har greid å holde hodet kaldt og gjennomført livredning - stor klem til henne og!

sign!

ORIGINAL: fredslilja

Sender mange gode tanker og håper alt går bra. *klem*

ORIGINAL: Villemo26

Mange varme tanker til Karrien vår !!! Håper dette går bra!

sign!

ORIGINAL: Skattene mine

Krysser det vi har å krysse! Så har mamma'n din gjort en helt fantastisk jobb! Så det satser vi på at går riktig vei!!!

Store klemmer til dere!!!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Off! For en tøff tid de må ha nå! Sender masse varme tanker til Mammakarri og hele familien!

sign!!

Å, kjære[&o][&o][&o] Mange, mange klemmer til deg, pappa´n din og mamma´n din som var så flink! Jeg håper virkelig at det går bra med pappa´n din! Krysser fingrene for dere. Husk at vi er her for deg, MammaKarri[:)]:)

Back
Topp