SENATOR MALIN!

Bello

Elsker forumet
Du hadde helt mørkt hår en stund, hvordan gikk du frem for å få det så lyst igjen?

I see. Hvordan så håret ditt ut da du dro til frisøren da? Jeg har farga det utallige ganger i det siste, så håret mitt er ganske slitt, men håper å få det lyst igjen. Farga frisøren hele håret eller stripa di det?Jeg har forresten mørkebrunt hår nå.

ORIGINAL: Bello

I see. Hvordan så håret ditt ut da du dro til frisøren da? Jeg har farga det utallige ganger i det siste, så håret mitt er ganske slitt, men håper å få det lyst igjen. Farga frisøren hele håret eller stripa di det?

Om håret ditt er slitt, og du vil beholde lengda på det, burde du IKKE bleike på det! Uansett om det er hos frisør eller ikke... Det vet jeg alt om...

WOW!! Så utrolig fin fargen blei til slutt! Er i samme prosess, og har vært igjennom 3 nleikinger.
Er orange enda.. Men skal bleike det igjen til uka, så satser på at det blir bra da[;)]

Det ble jo driit fint jo! Akkurat som jeg vil ha! Men aner jo ikke hvordan jeg skal få det sånn. Har ikke stinn av gryn til å betale di frisørene heller da[&:] Hva skal jeg be om da? Har like mørkt hår nå som du har på øverste bilde. Btw, var ditt hår slitt når du dro til frisøren?

Back
Topp