ORIGINAL: *Musti*
ORIGINAL: veteranMen HVORFOR dra det frem når hun ikke er her og kan "forsvare" seg?
ORIGINAL: *Musti*
ORIGINAL: veteranDEN var unødvendig!! [:'(][:@]
ORIGINAL: Froskegele
ORIGINAL: veteran
ORIGINAL: Gollemor
ORIGINAL: Tøsa FTW
Hvaaaa? Ikke fått med meg? Hvem har vært stygge?
Og hvorfor?
Det var tydeligvis forbudt for henne å være lei seg for at guttungen savnet henne når hun hadde latt onkelen og besteforeldra passe ham. Enkelte her inne hadde nemlig fått med seg at Malin ikke hadde et superperfekt forhold til mamman sin, så da var det bare til pass for henne at hun hadde det kjipt når hun frivillig lot de passe guttungen[8|]
Det utartet seg, og Senatoren gikk ut av tråden. Etter det har jeg ikke sett henne.
tror du fulgte dårlig med i timen, eller så drar du nå fram det du synes passet seg... klart hun hadde lov å være lei seg, var vell ikke det krangelen gikk ut på.
Hva GIKK den ut på da?
for min del handlet det om en eksponeringen....
men det ble da aldri sagt at man ikke har lov til å bli lei seg for at gutten ville hjem... men vet ikke om jeg skal dra fram alt på nytt... det ble jo ikke så varmt mottatt... men vi kan vell si det slik, det er ikke kritthvitt i melposen hennes...
Du vet ingenting om hva eller hvilken sak jeg snakker om! jeg sier bare at hun ikke er plettfri hun heller, har overhode ikke sagt at jeg eller alle andre her er det heller, men bare sier at hun ikke er en gudinne som trenger masse soldater rundt som skal beskytte henne... søkki man må da kunne stå for det man selv skriver!
Tviler på at du hadde likt det om det hadde vært deg det gjaldt..
hun er her... hun har eksponert seg selv, klart hun kan bli depatert både her og på andre foaer... ja jeg vet jeg risikerer det samme. Jeg bare svarte, og valgte å ikke gå i detalj da saken ikke var/er så populær å diskutere her inne så...