Senator Malin

*p!nk smile*

Forumet er livet
Glemte at du har byttet nick..men pyttsann[:D]

Du..vi har vært hos legen med jenta vår nå..legen tok et måleapperat og målte noe trykk i ørene..i det høyre var det fint mens i det venstre var det ingenting..ble henvist videre til øre nese hals[:)] Hadde også noe væske i det venstre øret..legen mente hun ikke hørte mye godt på det venstre og mandlene var litt hovne[8|]

Hva skjer videre nå?

Edit : Grunnen til at vi sjekket det var at de i barnehagen mente vi burde det pga språket og de må gjenta ting mange ganger før hun får med seg hva de sier...[:)]

TUSEN HJERTELIG TAKK OM DU ORKER SVARE

Dytt gjerne til hun ser..andre med erfaringer må gjerne svare[:D]

[:D]

Nå er ikke jeg henne, men kan svare på hva som skjedde da vi var gjennom det med to av våre.. Øre-, nese- hals henviste videre til operasjon og de fikk satt i dren, eldste måtte også fjerne falske og ekte mandler..

ORIGINAL: Froskegele

Nå er ikke jeg henne, men kan svare på hva som skjedde da vi var gjennom det med to av våre.. Øre-, nese- hals henviste videre til operasjon og de fikk satt i dren, eldste måtte også fjerne falske og ekte mandler..

Hjelp...sambo hadde også dren når han var liten[:)] Hvor gammel var barnet ditt?? Gikk det bra etter operasjonen?

Min eldste hadde 70% tap på ene øret og 40% på det andre, og hun fjernet mandler, polypper og så skulle de legge dren i øret, men de lettet på noe i stedet og permanent dren trengte hun ikke.

Nå synes jeg derimot det har gått tilbake, og vurderer å ta henne til legen igjen...

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hjelp...sambo hadde også dren når han var liten[:)] Hvor gammel var barnet ditt?? Gikk det bra etter operasjonen?

ja, operasjon gikk finfint og vi fikk et (to da) nytt og bedre barn med en bedre hverdag [:)]

ja, operasjon gikk finfint og vi fikk et (to da) nytt og bedre barn med en bedre hverdag [:)]

Så bra..Takk for svar...[:)]

ORIGINAL: *Meya*

Min eldste hadde 70% tap på ene øret og 40% på det andre, og hun fjernet mandler, polypper og så skulle de legge dren i øret, men de lettet på noe i stedet og permanent dren trengte hun ikke.

Nå synes jeg derimot det har gått tilbake, og vurderer å ta henne til legen igjen...

Ok..ja burde kanskje ta henne med til legen igjen da..skumle greier[:)] Var det hos øre neste hals de fant ut at hun hadde hørselstap??

[:)]

dytter for deg., usikker på om du fikk svar på det du skulle :)

ORIGINAL: *Meya*

Ok..ja burde kanskje ta henne med til legen igjen da..skumle greier[:)] Var det hos øre neste hals de fant ut at hun hadde hørselstap??

Ble oppdaget på 2 års kontrollen at hun muligens kunne høre litt dårlig, men at det sto så dårlig til, var det spesialisten som oppdaget. Vi trodde jo bare hun var treig å snakke fordi hun var tospråklig. Men når jeg tenker over det i dag, så ser jeg det jo mye klarere...

..hun reiste på juleferie i dag, så vet ikke om hun dukker opp her på en stund. [:)]

Vi er på øre-nese-hals hver 3 mnd for å følge med på vesken, om det blir mer eller mindre. Blir det mer vurderer dei dren igjen her[:)]

Mulig du skal på audiopedagogen også for å sjekke hørselen skikkelig[:)]

Takker for svar alle sammen[:D]

Tenk om hun ikke ville at folk skulle kjenne henne igjen på det nicket da??? tenkt på det kanskje???[>:][:-] Kan jo hende at hun har bytta nick for en grunn liksom! JEEEEZZ![:-][8|]

Kanskje hun prøver å flykte fra en psykisk syk mormon-same som prøver desperat å få tak i henne fordi han vil hun skal være mor til hans ufødte barn!!![:-][:-][:-] Og hvis hun svarer i denne tråden... så finner han det ut!! også kommer han med den spygrønne volvoen sin for å hente henne til Keutokeino og holde henne fanget i den underjordiske Lavoen sin!!

I barnehagen til jenta mi er det ei jente som prater dårlig.
Det viser seg nå at hun hører dårlig og at hun derfor prater "det hun hører".
Hun hadde mye væske i øregangen som nå er tappet. Hun fikk satt inn dren.

Lykke til videre, det ordner seg[:)]

ORIGINAL: Qualitas

Tenk om hun ikke ville at folk skulle kjenne henne igjen på det nicket da??? tenkt på det kanskje???[>:][:-] Kan jo hende at hun har bytta nick for en grunn liksom! JEEEEZZ![:-][8|]

Kanskje hun prøver å flykte fra en psykisk syk mormon-same som prøver desperat å få tak i henne fordi han vil hun skal være far til hans ufødte barn!!![:-][:-][:-] Og hvis hun svarer i denne tråden... så finner han det ut!! også kommer han med den spygrønne volvoen sin for å hente henne til Keutokeino og holde henne fanget i den underjordiske Lavoen sin!!

ORIGINAL: Qualitas

Kanskje hun prøver å flykte fra en psykisk syk mormon-same som prøver desperat å få tak i henne fordi han vil hun skal være mor til hans ufødte barn!!![:-][:-][:-] Og hvis hun svarer i denne tråden... så finner han det ut!! også kommer han med den spygrønne volvoen sin for å hente henne til Keutokeino og holde henne fanget i den underjordiske Lavoen sin!!

Hehe... han er muligens på vei da[8D] Jaja får trøste oss med at Malin tåler en "trøkk" [8|][8D]

Back
Topp